Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497044
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1  Literatūras apskats    6
1.2.  Reklāmas raksturojums    7
1.2.1  Reklāmas vēsture    7
1.2.2  Reklāmas izplatīšanas vietas un veidi    12
1.2.3  Reklāmas ietekme    17
Darba metodika un metodes    18
2.1  Novērošana    18
2.2.  Anketēšana    18
3.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpretācija    19
3.1  LTV1, LNT un TV3 reklāmas piedāvājuma analīze    19
3.2.  Skatītāju rīcības reklāmas pārraides laikā analīze    26
4.  Secinājumi    28
5.  Izmantotā literatūra    29
6.  Pielikums    30
Extract

Ar reklāmām saskaras jebkurš cilvēks, jo reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Reklāmas var izvietot televīzijā, radio, kino (pirms kinoseansiem), avīzēs un žurnālos (šeit reklāmai viegli sasniegt mērķauditoriju, jo žurnāli gandrīz vienmēr paredzēti noteiktam cilvēku lokam), publiskās vietās, auto uzlīmes, tirdzniecības vietās (nozīmīga reklamēšanās vieta, jo tieši tur notiek izvēle) un internetā (reklāmkarogi).
„Reklāma ir īpatnēja parādība mūsu laikmetā. Jā kāds gribētu izteikt vienā vārdā galvenos vilcienos tagadējās sabiedrības tieksmes, tad labāku vārdu nevar atrast kā reklamēšana,” tā pagājuša gadsimta trīsdesmitajos gados ir izteicies latviešu reklāmas psihologs Rūdolfs Pētersons. Vienlīdz labi šo izteikumu varētu attiecināt arī uz mūsdienām. Lai gan sabiedrība uz reklāmu parasti raugās ar zināmu neuzticību, tomēr tai klausa. Ir grūti iedomāties sociālu vidi, kurā bez šīs īpatnējās parādības vispār iztiktu.
Taču ne vienmēr reklāma spēj saistīt patērētāja uzmanību un spēj radīt un noturēt patērētāja interesi par reklamēto produktu, kā arī nedod pārliecību un vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem. Dažkārt reklāmas nerosina patērētājus uz noteiktu rīcību. Tādējādi ar pozitīvu sižetu, labdarības aicinājumi un tuvāko kultūras pasākumu reklāmas piesaista skatītājus visvairāk.
Ar šī darba palīdzību vēlamies noskaidrot, kāda televīzijas reklāma tiek piedāvāta mūsdienu sabiedrībai un kāda ir cilvēku reakcija reklāmas pārraides laikā.
Darba mērķi:
1)noskaidrot, kādas reklāmas tiek piedāvātas LNT, TV3 un LTV1 kanālos;
2)noskaidrot, cik daudz laika no kopējā raidlaika aizņem reklāmas LNT, TV3 un LTV1 kanālos
3)uzzināt, kā rīkojas televīzijas skatītāji televīzijas reklāmas raidlaikā.
Darba hipotēzes:
1) LNT, TV3 un LTV1 kanālu visizplatītākās ir saimniecības preču reklāmas;
2) reklāmas aizņem ievērojamu daļu laika no kopējā raidlaika;
3) LNT, TV3 un LTV1 kanālu skatītāji ignorē reklāmas.
Tika izvirzīti uzdevumi:
1)iepazīties ar teorētisko literatūru;
2)izvēlēties atbilstošu pētījuma metodi;
3)veikt pētījumu;
4)pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpretācija.
Pētījuma veikšanai tika izmantotas metodes:
1)literatūras analīze;
2)novērošana;
3)anketēšana. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1309817
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register