Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499873
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Partizāņu mārketinga būtība – gūt maksimālu peļņu, izmantojot minimāli nepieciešamo resursu ieguldījumu ar tendenci pastāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus.
Maksimāls rezultāts, vēl nebijuši pārdošanas apjomi, trīskārša peļņa, un tas viss ar minimāliem resursiem. Šis šķietami neticamais ir katra reklāmdevēja un mārketinga speciālista sapnis, un tieši to piedāvā netradicionālā, par revolucionāru dēvētā stratēģija partizānu mārketings (angl. - guerilla marketing). Fascinējošs ir fakts, ka pēdējo gadu efektīvākās kampaņas ir pilnībā vai daļēji balstītas uz šo metodi.
Partizānu mārketingā patērētāji, bieži vien paši neapzinoties, reklamē kādu produktu. Cik cilvēki ir gatavi maksāt, lai iegādātos aksesuārus ar Playboy zaķīti vai apģērbus ar marihuānas attēliem? Guerilla taktika tiek izmantotas ikdienu, un tikai daļa no tām ir redzamā daļa, jo visbiežāk patērētājam paslīd garām ietekmēšanas avots, kuram savukārt tā rezultātā kaut kas ieslīd maciņā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1236834
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register