Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501103
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Tālā pagātnē vispopulārākā reklāmas forma kādu pazina bija citu cilvēku ieteikumi, savukārt daudz nopietnāka rakstura reklāmas, kas saistītas, piemēram, ar vēlēšanām ir atrastas jau Pompeja drupās. Reklāma plašāk attīstījās 15., 16. gadsimtā līdz ar jaunu tehnoloģiju un drukāšanas ierīču attīstību.1 Piemēram, Amerikā, kas vienmēr bijusi viena no attīstītākajām valstīm, tikai 1704.gadā kādā laikrakstā tika iespiesta pirmā reklāma, bet 1999. gadā internetā tika publicēta pirmā reklāma ar USD naudas zīmi. 2 Lielāka nepieciešamība pēc reklāmas parādījās 19.gadsimtā, kad valstu ekonomika sāka straujāk attīstīties. 1843.gadā V.Palners Filadelfijā izveidoja pirmo reklāmas aģentūru, kura sākotnēji nodarbojās ar reklāmlaukumu tirgošanu, bet 20.gadsimtā sāka pievērst uzmanību reklāmas saturam un uzņemties atbildību par to, kādu informāciju reklāma satur.3
Reklāmās paši pirmsākumi saistās ar to, kad kāds cilvēks, kuram ir bijusi kāda saistība ar konkrētu prece, pastāsta otram vai tā ir laba vai nav. Man pirmajā brīdī gribas teikt, ka mūsdienās jau tā nav, viss ir daudz sarežģītāk, bet padomājot dziļāk, tas pats jau vien sanāk, pat, ja ne tik tiešā veidā, tomēr ar reklāmu, ko visbiežāk redzam televīzijā vai kādā bukletā, internetā vai saņemam pa pastu uz mājām, mēs redzam preces, kur ir parādītas to cenas, dažām precēm sniegts neliels apraksts par to funkcijām, kas cilvēkos izraisa pastiprinātu interesi, ka šķiet, ka cilvēks nezin, ko viņš grib, līdz kāds viņam neparāda, ka kaut kas tāds ir un ko ar šo lietu var darīt, piemēram, ja cilvēki vēl nezinātu, kas ir veļas mašīna un kāds cilvēks parādītu bildīti un izstāstītu, ko ar tādu ierīci var darīt, cilvēki uzreiz saprastu, ka viņiem šāda ierīce ir vajadzīga. Reklāma rada cilvēkos interesi par lietām, kas kaut kādā ziņā nepiepilda viņu vēlmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register