Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502021
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta dzīves cikls    4
1.1.  Bostonas matrica    7
2.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    9
2.1.  Vēsture    9
2.2.  Uzņēmuma vadība un darbinieki    9
2.3.  Uzņēmuma SWOT analīze    10
2.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    11
2.5.  Galvenie konkurenti    11
2.6.  Saimnieciskās darbības rādītāji    12
2.7.  Realizācijas ieņēmumi    13
2.8.  Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas    14
2.9.  Uzņēmuma attīstības plāni    14
3.  Rīgas Piena kombināta sortimenta novērtējums    15
3.1.  Uzņēmuma pašreizējā darbība    15
3.2.  Kvalitāte    17
3.3.  Sadarbības partneri un piegādātāji    17
3.4.  Cenu kāpums    18
3.5.  Pirmais enerģijas saldējums Latvijā    19
3.6.  Pārliecinoši vairākums bērnu pienu dzer labprāt    20
  Izmantotā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
Extract

A/S „Rīgas piena kombināts” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem Baltijā. „Rīgas piena kombināts” darbojas ar mērķi nodrošināt patērētājus ar augstas kvalitātes piena produktiem, ieviest jaunākās tehnoloģijas, celt savu darbinieku kvalifikāciju, izmantojot senās tradīcijas un iegūto pieredzi mūsdienu uzņēmējdarbībā.
A/S „Rīgas piena kombināts” veic pilnu piena pārstrādes ciklu, kas sastāv no piena iepirkšanas, piena produktu ražošanas un izplatīšanas.
Uzņēmumā tiek nodarbināti apmēram 560 cilvēki. Latvijas augstajam bezdarba līmenim šīs darbavietas ir ļoti nozīmīgas. No 560 strādājošajiem 25 darbinieki kārto uzņēmuma grāmatvedību, bet lielākais strādājošo īpatsvars ir ražošanā.
Uzņēmumā ražotie produkti tiek eksportēti uz ES un trešajām valstīm
Darba mērķis bija veikt „Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējumu.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīti uzdevumi:
Preču un pakalpojumu teorētiskais apskats
A/s “Rīgas Piena kombināts” vispārīgs raksturojums
A/s “Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējums.
Ir sen zināma dzīves gudrība, ka nekas nav mūžīgs. Arī jebkura prece nav mūžīga. Par cik katrs ražotājs vēlas, lai viņa prece būtu apgrozībā pēc iespējas ilgāk, tad tam, zinot pašreizējo preces dzīves cikla stadiju, ir nepieciešams prognozēt un plānot turpmāko ražošanu un pārdošanu, kā arī labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register