Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503728
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga speciālistam jāspēj novērtēt reklāmas efektivitāti un izstrādāt tās paaugstināšanas metodes. Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi: komunikatīvā un ekonomiskā.
Komunikatīvā efektivitāte parāda, cik efektīvi veidojas komunikācija starp uzņēmumiem un pircējiem. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. To var uzzināt, rīkojot pircēju aptaujas un liekot tiem atbildēt uz šādiem jautājumiem:
1)vai jūs atceraties šo reklāmu (vēlams šo jautājumu uzdot pēc samērā ilga laika pēc reklāmas parādīšanās);
2)jūs redzējāt vai lasījāt šo reklāmu nesen (vēlams šo jautājumu uzdot pēc samērā neilga laika pēc reklāmas parādīšanās);
3)jūs redzējāt vai lasījāt par konkrētu produktu (pakalpojumiem, ideju utt.) un to raksturojumiem;
4)jūs redzējāt vai lasījāt par konkrētu uzņēmumu (tā nosaukums, darbības veids, produkti utt.);
5)kā jūs uztvērāt šo reklāmu vai reklāmas sastāvdaļas un kādas asociācijas tā izraisīja.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register