Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503847
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Var secināt, ka objektīva un kvalitātīva informācija reklāmā ne tikai nav nepieciešama, bet bieži vien ir nevēlama, jo tā izslēdz sentimentu, kas ir būtisks elements reklāmas procesā.
Vispār ētika tas ir morāles vērtības un principi, kas nosaka indivīda vai grupas uzvedību dažādās situācijās.
Ētikas normas ir svarīgas, izstrādājot morāles standartus situācijām, kad var tikt nodarīts jebkāda veida kaitējums (ekonomisks, fizisks vai garīgs) atsevišķai personai vai personu grupai. Plānojot darbības, mārketinga pētniekam jāņem vērā trīs pušu intereses — pētījuma dalībnieku (objektu), klientu un pētījuma grupas biedru intereses.
Pati būšot par patērētāju un reklāmas auditorijas locekli man palika interesanti noskaidrot, cik stipri mūsu izvēle ir atkarīga no ārējas ietekmes, tas ir – no reklāmas. Pētot šo problēmu es sastapos ar tādiem ne mazāk svarīgiem elementiem reklāmas uztveršanā kā psiholoģija un ētika. Ieinteresēta, es noliku sev par mērķi izanalizēt un salīdzināt reklāmas negatīvas un pozitīvas ietekmes pakāpi uz sabiedrību un katru tās locekli.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register