Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:505224
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam.
Eksistē bezgala daudz reklāmas veidi, piemēram, radio, TV, laikraksti, žurnāli, izdales materiāli, e – pasta vēstules, pārdevēju vizītkartes, atvērto durvju dienu pasākumi, atlaižu piedāvājumi, reklāmas internetā utt.
Pats par sevi saprotams, ka visdārgākā reklāma ir tajos laikrakstos vai tv kanālos, kas piesaista vislielāko daļu auditorijas. Sakarā ar to, ka reklāma masu mēdijos aptver lielu auditoriju, ir ieteicams tajos reklamēt tieši plaša patēriņa preces vai pakalpojumus. Pirms ievietot reklāmu kādā no masu mēdijiem ir svarīgi izpētīt, kurus masu mēdijus skatās, klausās vai lasa potenciālie patērētāji.
Pastāv arī tādas reklāmas aģentūras, kas izvieto reklāmu vairākos saziņas līdzekļos – žurnālos, tv, radio utt. Katram no šiem saziņas līdzekļiem ir savas stiprās puses, līdz ar to, pareizi tās kombinējot, var tikt sasniegts ļoti labs rezultāts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register