Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507423
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA VIDE    5
1.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    5
1.2.  Ārējā vide    7
2.  VIDES REKLĀMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Vides reklāma    9
2.2.  Vides reklāmas nozares raksturojums    10
2.3.  Vides reklāmas veidi    12
3.  MĀRKETINGA VIDE UN ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS SIA REMORA    16
3.1.  SIA Remora mārketinga iekšējās vides analīze    16
3.2.  SIA „Remora” produkta raksturojums    18
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    4
  GRAFISKĀ DAĻA    25
Extract

SECINĀJUMI

1. Uzņēmumā ir jāveido pastāvīgi funkcionējoša mārketinga informācijas sistēma, jo konkurenti kļūst arvien vairāk, pircēji kļūst arvien prasīgāki.
2. Veiksmīgos uzņēmumos, kas ātri māk pielāgoties mainīgai tirgus videi parasti ir labi attīstīta mārketinga nodaļa, vai (ja uzņēmums ir neliels) mārketinga vadītājs ir cilvēks ar elastīgu, praktisku un pragmatisku domāšanu. Diemžēl SIA „Remora” nav ne nodaļa, ne mārketinga vadītājs – šis būtu aspekts, ka mārketinga vidē būtu jāmaina un jāpieņem darba kvalificēts mārketinga speciālists, jo tā tiktu veicināta uzņēmuma attīstība.
3. Uzņēmuma darbības rezultāti ir pilnīgi saistīti un atkarīgi no darbinieku kolektīva saliedētības pakāpes un vadītāju izrādītās uzticības darbiniekiem. Nav noslēpums, ka efektīvai uzņēmuma darbībai un attīstībai jāmotivē darbiniekus, vajadzības gadījumā arī deleģējot tiem pienākumus un atļaut rīkoties patstāvīgi.
4. Aptaujas dati liecina, ka cilvēki zina, kas ir vides reklāma, visbiežāk gan ievērojot tikai reklāmas plakātus un noformētus skatlogus, atzīstot, ka reklāma ietekmē viņu izvēli.
5. Taču jautājumā par to, vai ir zināms kāds vides reklāmas uzņēmums, lielākā daļa respondentu atbildēja noliedzoši. Tas liek secināt, ka pašiem vides reklāmas uzņēmumiem un konkrēti arī SIA „Remora” ir nepieciešams izveidot spēcīgu mārketinga vidi un piestrādāt pie reklāmas.
6. Interesants faktors – sīvākie konkurenti nereti kļūst par sadarbības partneriem, kad savam klientam tiek piedāvātas konkurenta reklāmas vietas, lai pilnībā spētu apmierināt klienta vajadzības.
7. Galvenais riska faktors ir cenu dempings, lai iegūtu konkurences priekšrocības un cenu vairāksolīšana piegādātājiem, kas sadārdzina produkta sākumcenu.
8. Uzņēmumā nav mārketinga speciālista, visas tā darbības veic uzņēmuma darbinieki. Tā kā uzņēmums ir ar pietiekoši lielu pieredzi savā jomā un tirgū darbojas jau daudzus gadus, pieredze rāda, ka uzņēmuma darbinieki, katrs uzņemoties iniciatīvu un atbildību par dažādiem jautājumiem, spēj tikt galā ar mārketinga aktivitātēm, uzņēmuma vadītāja uzraudzībā. Tāpēc it kā nav nepieciešams ieguldīt līdzekļus, lai algotu atsevišķu speciālistu, kurš uzņēmumā vadītu mārketinga aktivitātes, tomēr ņemot vērā uzņēmuma vēlmes pēc attīstības, šo aspektu būtu vēlams mainīt.
9. Mārketinga darbības faktiski ir viss, kas notiek ar uzņēmumu. Ja viena no klasiskajām definīcijām vēsta, ka mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu, tad tagad droši varam teikt, ka mārketings ir veids, kā uzņēmums integrējas vidē.
10. SIA „Remora” mārketinga darbības uzdevums ir definējams kā izaicinājums. Jo šobrīd situācija tirgū – reklāmas komunikācijā Latvijā dominē atlaides, īpašie piedāvājumi, izlozes. Daudzas mārketinga aktivitātes ir ļoti līdzīgas un ne ar ko neizceļas. Izaicinājums: kā atšķirties, bet vienlaikus iekļauties īpašo piedāvājumu laikā, kad cilvēkiem ir zudusi interese maksāt pilnu cenu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register