Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507932
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskā mārketinga informācijas sistēma ir organizēts telekomunikāciju aprīkojuma, datoru iekārtu, programmatūras datu kopums, ar mērķi iegūt, pārdot, manipulēt, analizēt un nekavējoties iegūt informāciju par starptautiskām biznesa aktivitātēm. Šī informācijas sistēma palīdz menedžeriem izveidot jaunus produktus, uzlabot esošos produktus un veikt izmaiņas reklāmā, cenā, izplatīšanās stratēģijā un taktikā.

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Centralizēti uzņēmumi dod priekšroku centralizētiem mārketinga pētījumiem. Centralizēti mārketinga pētījumi pievērš uzmanību produkcijai un preču pārdošanai no kāda konkrēta skatu punkta. Par primāro tiek noteikts vietējais tirgus, bet rīcība ir globāla. Priekšroka tiek dota stratēģijām, kas aptver vairākus tirgus, bet tomēr ņem vērā katra tirgus kulturālās atšķirības.
Decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi. Decentralizētu mārketinga pētījumu priekšrocības:
• Daudz detalizētākas zināšanas par tirgu;
• Labāks atšķirību novērtējums starp tirgiem;
• Ir iespēja ievērojami kontrolēt pētījumu norisi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register