Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:508356
 
Evaluation:
Published: 11.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PĀRTIKAS PREČU IEPAKOJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI LOĢISTIKĀ    4
1.1.  IEPAKOJUMA FUNKCIJAS UN VEIDI    4
1.2.  IEPAKOJUMA REGLAMENTĒJOŠIE NORMATĪVIE AKTI    6
1.3.  IEPAKOJUMA PROCESA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    9
1.4.  IEPAKOJUMA PRASĪBAS PIENA UN OLU PRODUKTU LOĢISTIKĀ    11
2.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOZĪME LOĢISTIKĀ    16
2.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMS    16
2.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMS    19
3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA IZMANTOŠANA LATVIJAS UZŅĒMUMOS    24
3.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    24
3.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    25
3.3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  PIELIKUMS    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma rezultātā ir radusies sekojoši secinājumi:
1. Iepakojums tiek iedalīts patērētāja jeb iekšējā un ražošanas jeb ārējā iepakojumā. Patērētāja iesaiņojums sekmē preču virzību un to realizāciju tirgū, bet loģistikas darbībā svarīgāks ir ārējais iesaiņojums, kuru dēvē arī par ārējo transportēšanas taru.
2. Iepakojuma klasifikāciju, ražošanu, pārstrādi un izplatīšanu, kā arī obligātās nekaitīguma prasības materiāliem, kas paredzēti saskarei ar pārtiku, tiek reglamentētas ar vairākiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
3. Iepakojuma procesu ietekmē sekojoši finanšu ierobežojumi un darbības rezultāti - iepakojuma ražošanas izmaksas; loģistikas izmaksu ekonomija; zaudējumi no bojājumiem fiziskas sadales procesā un to minimizēšana; zaudējumi no patērēšanas un neatbilstība mārketinga prasībām un to minimizēšana.
4. Iepakojuma industrijas attīstību ietekmē gan tehnoloģiskais progress, patērētāju prasības, gan arī ekonomiskā situācija pasaulē.
5. Loģistikā iepakojums tiek izmantots viena produkta vai vienveidīga produkta iepakošanai, kas ir līdzīgi pēc primārā iepakojuma formas, augstuma.
6. Piena produktu primārais iepakojums ir polipakas, parastā kartona paka, kā arī ar paka korķīti un pudeles.
7. Iepakojums sadārdzina produkta gala cenu, tādēļ liela daļa pircēju izvēlas lētāko variantu – polipakas.
8. Veiktajās aptaujās respondenti norādīja, ka ļoti svarīga ir tieši primārā iepakojuma izturība.
9. Visbiežāk konstatētās problēmas – nav hermētiski noslēgti piena produktu primārie iepakojumi. Ievietojot sekundārajā iepakojumā, ne vienmēr tiek nodrošināts primāro iepakojumu nekustīgums.
10. Olu iepakojumam – nepareizi sakraujot paletēs olu kastes, tās var deformēt, ka rezultāta sabojāt arī primāro iepakojumu.
11. Loģistikas procesā ne vienmēr tiek ievērots princips, ka nedrīkst uz olu kastēm likt smagas preces.
12. Ir izveidota Latvijas Iepakotāju asociācija, kas informē ražotājus par aktualitātēm normatīvajos aktos, jaunumiem iepakojuma industrijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register