Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509106
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir svarīgi aptvert un izmantot gan mārketinga informācijas sistēmu, gan konkurences monitoringu, jo ar šo pētījumu palīdzību ir iespējams uzņēmumu pilnveidot un nodrošināt jaunas pieejas patērētājiem, veiksmīgas konkurent spējas iespējas un spēju uzņēmumu padarīt par veiksmīgu, augošu, uz attīstību tendētu.
Konkurences monitoringā, tāpat kā mārketinga informācijas sistēmā ļoti liela nozīme ir pētījumam. Ja mārketinga informācijas sistēmā pētījuma objekts ir patērētājs, tad konkurences monitoringā galvenais pētījuma objekts ir konkurenti. Šis pētījums ir nozīmīgs, jo tas palīdz uzņēmumam saprast, kādā tirgus situācijā tas atrodas, pēc kādiem principiem darbojas konkurenti, kuri ir lielākie konkurenti, to stiprās un vājās puses. Ja uzņēmums spēj izmantot pētījumu un tā iegūtos rezultātus, tad tas var kļūt par konkurent spējīgu uzņēmumu- respektīvi, uzņēmums spēj izmantot konkurences priekšrocības. Uzņēmējam ir jāsaprot, kādas ir tā attīstības perspektīvas, vai ir jāpaliek esošajā vidē, vai arī uzņēmējs ir gatavs apskatīt iespējas, kas ir iespējamas ārpus esošās vides.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register