Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514185
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Problēmas uzstādījums (situācijas raksturojums)    3
3.  Iepriekšējā izpēte    4
4.  Sabiedrisko attiecību kampaņas mērķis un uzdevumi    5
5.  Sabiedrisko attiecību kampaņas mērķauditorijas    6
6.  Sabiedrisko attiecību kampaņas vēstījumi    6
7.  Mērķauditoriju sasniegšanas kanāli    7
8.  Sabiedrisko attiecību kampaņas budžets    8
9.  Taktiskie pasākumi    9
10.  Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns    12
11.  Kampaņas kontroles mehānismi un novērtēšanas kritēriji    13
Extract

Uzņēmums SIA „Maiznīca” – dibināts 1956. gadā. Līdz 2002. gadam tas piederējis Grupai. Šobrīd tas ir Latvijas un Vācijas kopuzņēmums. Uzņēmumā regulāri tiek ieviestas jaunas ražošanas tehnoloģijas, kas nodrošina augstu produkcijas kvalitāti un iespēju radīt arvien jaunas un pieprasītas maizes šķirnes. Uzņēmums SIA „Maiznīca” sadarbojas ar pazīstamiem izejvielu piegādātājiem, kas garantē augstu piegādātās produkcijas kvalitāti. Uzņēmuma darbinieki savas zināšanas un pieredzi regulāri papildina dažādos semināros kā Latvijā, tā arī ārzemēs. Savu produkciju uzņēmums piegādā apmēram 150 pastāvīgajiem klientiem reģionā un Rīgā.

2. Problēmas uzstādījums (situācijas raksturojums)

Līdz 2002. gadam SIA „Maiznīca” bija Grupas sastāvā, Grupas veikalu filiāles atradās visās reģiona lielākajās pilsētās, tāpat vairāki Grupas pārtikas veikali bija pilsētās un lauku reģionos. Esot Grupas sastāvā SIA „Maiznīca” produkcijas noiets bija nodrošināts, taču 2003. gadā, atdaloties no Grupas, SIA „Maiznīca” vadībai bija jāsāk domāt par jaunu klientu piesaistīšanu. Lai gan Grupas veikali turpināja pārdot SIA „Maiznīca” produkciju, tomēr tās noiets Grupas tīklā strauji samazinājās. No 2005. līdz 2007. gadam pakāpeniski tika pārdoti visi Grupas veikali un to vietā parādījās zemo cenu veikali „Leader price”, kas vēl vairāk samazināja SIA „Maiznīca” produkcijas noietu reģionā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register