Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517060
 
Evaluation:
Published: 11.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Uzņēmuma darbības apraksts    3
2.  Mikro vides analīze    5
2.1.  Firma    5
2.2.  Klienti    6
2.3.  Piegādātāji    7
2.4.  Konkurenti    7
3.  Makro vide    8
3.1.  Valsts demogrāfiskais stāvoklis    8
3.2.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    9
3.3.  Zinātnes attīstība    10
3.4.  Kultūras faktors    10
4.  Nozares analīze    11
4.1.  Iespēju un draudu matrica    11
4.2.  Portera piecu spēku modelis    13
5.  Konkurences analīze    15
5.1.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    15
5.2.  General Electric modelis    16
6.  SVID analīze    18
7.  Segmentēšana    20
8.  Mērķtirgus noteikšana    21
9.  Uzņēmuma ’’Veiksmes atslēga’’    22
10.  Pircēju rīcības modelis    23
11.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    23
12.  Secinājumi un priekšlikumi    24
13.  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Atkritumi? Tāda vārda vispār nav! Viss, kas tika ņemts no dabas, tika arī atdots. Kārtīgs zemnieks savā saimniecībā izmantoja pilnīgi visu un vēl ieguva komposta veidā. Atkritumi savu kaitīgo iedarbību uz vidi sāka radīt tad, kad sāka ražot ķīmiski un mākslīgi radītas preces.; iesaiņojumus (polietilēna), kas sadalās ātrākais pēc 5 gadiem, un sadaloties veido indes, PET pudeles, kuras nesadalās, stikls utt.,. Atkritumi-tas ir 21 gadsimta lāsts. Kas tad īsti ir atkritumi? Kaut kas nevajadzīgs, izlietots, nepārstrādāts, kas samests vienā kaudzē. Tieši šajā brīdī arī sākas problēma. Latvijā vēl joprojām nepastāv vienota atkritumu apsaimniekošanas sistēma, kuras pakalpojumi būtu pieejami ikvienam iedzīvotājam un uzņēmumam. Atkritumu izbēršana neatļautās vietās rada virszemes un pazemes ūdeņu piesārņojumu, augsnes un ainavas degradāciju.
Uzņēmums SIA aaaaaaaaaaaaa’’ darbojas ar cieto sadzīves atkritumu savākšanu, to šķirošanu un transportēšanu uz pārstrādes punktiem. SIA ’’aaaaaaaaaa’’ ir samērā jauns uzņēmums, kas kā daudzi citi šāda veida uzņēmumi palīdz uzlabot ekoloģisko sistēmu Latvijā.
Ar vien vairāk tiek rīkotas akcijas un pasākumi vides sakopšanā, jo ar vien biežāk cilvēki atkritumus izmet tiem neparedzētā vietā. Vides piesārņotāji nav tikai cilvēki, tās ir arī firmas un uzņēmumi. Dabas aizsardzība ir viena no Eiropas Savienības vides politikas galvenajām aktualitātēm, un Baltijas Vides forums ir iesaistījies dažādu dabas aizsardzības projektu īstenošanā.[1.1]
Katrā Latvijas reģionā ir vairāki šāda veida uzņēmumi, taču to skaits salīdzinoši nav liels, tādēļ katram uzņēmumam ir stabila tirgus pozīcija. Šķērslis šai jomā ir nozares nepopularitāte, tieši mazāku uzņēmumu vidū. Uzņēmums SIA ’’Kurzemes Ainavas Roja’’ slēdz līgumus ar mājsaimniecībām un izvieto konteinerus atkritumu šķirošanai. Varētu teikt, ka mazākās pilsētās šāda veida uzņēmumiem nav konkurentu, jo katrā pilsētā par atkritumu savākšanu un šķirošanu atbild viens uzņēmums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register