Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:518068
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmols    4
1.1.  Kas ir zīmols?    4
1.2.  Kā radīt zīmolu?    5
1.3.  Zīmola veidošanas faktori    6
1.3.1.  Produkta iesaiņojums    7
1.3.2.  Etiķetes    7
1.3.3.  Produkta palīgelementi    8
1.3.  Kā zīmols tiek aizsargāts?    8
1.4.  Kā zīmols tiek popularizēts?    10
2.  Zīmola pozīcija akciju sabiedrībā „Tukuma piensaimnieks”    12
2.1.  Uzņēmuma vēsture    12
2.2.  Uzņēmuma apbalvojumi    12
2.3.  Preču zīmes un zīmoli    13
2.4.  Patērētāju attieksme pret preču zīmēm un akciju sabiedrības „Tukuma piensaimnieks” zīmolu atpazīstamība    15
  Secinājumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    24
Extract

Secinājumi
• Zīmola attīstībai ir sena vēsture, kura laika gaitā veicinājusi zīmola attīstību jeb preču zīmes izaugsmi;
• Katram uzņēmumam ir svarīgi izvēlēties savu preču zīmi – izstrādāt to pievilcīgu patērētājam, tā ir viena no preces individuālā raksturojuma elementiem;
• Zīmols ir uzņēmuma seja, bez kuras uzņēmumam ir neiespējami veidot pozīciju tirgū.
• Preču zīmes veidošanas procesā uzņēmumam ir jāievēro vairāki svarīgi faktori. No preču zīmes izskata ir atkarīgs preces pieprasījums. Veiksmīgs preču zīmes izskats veicina preces atpazīstamību. To var ietekmēt pat tādi sīkumi kā krāsu salikums zīmolā;
• Kvalitātes prasību iestrādāšana produkta pamatīpašībās ir ļoti būtiskas, jo lielākā daļa jauno marku negūst panākumus tirgū tikai tāpēc, ka produkts nevar izpildīt markas dotos solījumus;
• No 40 aptaujātajiem respondentiem gandrīz puse atzina, ka viņiem nav svarīgi vai viņu iegādātajai precei ir pazīstams zīmols. Bet tai pat laikā 20 respondenti iegādājoties preci ar zīmolu ir gatavi maksāt vairāk;
• 27 respondenti no 40 piekrīt, ka zīmolam un tā reklāmai ir liela ietekme uz pircēju, bet tikai 21 respondentu atzīst, ka arī viņu ietekmē produkta reklāma masu saziņas līdzekļos;
• Pilnīgi visi no aptaujātajiem respondentiem atpazīst zīmolu „Exporta” un var nosaukt kaut vienu no zīmola pamat produktiem. No tā var secināt, ka zīmols atbilst ražotāja piedāvātajai kvalitātei un patērētāju pieprasītajai kvalitātei. Taču zīmolu „Premium” atpazīst un var nosaukt kaut vienu zīmola pamat produktu tikai 23 respondenti no 40.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register