Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520517
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Preces un uzņēmuma īss raksturojums    3
1.1.  Makrovides analīze    6
1.2.  Mikrovides analīze    12
1.3.  Nozares analīze    15
1.4.  Konkurences analīze    18
1.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
1.6.  Uzņēmuma SVID analīze    21
2.1.  Segmentēšana    25
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    26
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    29
2.4.  Pircēju rīcības modelis    30
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķis un stratēģija    32
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    35
Extract

Šajā patstāvīgajā darbā tiek apskatīts ļoti pazīstams uzņēmums „CIDO PĀRTIKAS GRUPA”. Mūsdienās katram veiksmīgi darbojošajam uzņēmumam ir jābūt savai labi attīstītai mārketinga nodaļai. Bieži vien gadās, ka uzņēmumā pietiekami neattīstot mārketingu ir grūti pārdot preci, kuras kvalitāte un cena nav nemaz sliktāka par konkurentu piedāvājumu, jo viņiem ir labāk attīstīts mārketings, tādā veidā neiegūstot preces popularitāti, vai arī viņu apsteigs konkurents, kurš tikai nesen parādījies šajā tirgū.
Līdz ar to var izdarīt secinājumus, ka līdzšinējā tirgus situācijā neviens uzņēmums nevar cerēt uz stabilu pozīciju tirgū bez rūpīgi pārdomāta mārketinga. Attīstoties tehnoloģijām un sabiedrības zināšanas līmenim, tieši mārketings kļūst par to ieroci, ar kuru var vinnēt konkurences cīņā.
Mārketings ir process, kas ietver sevī preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai ievērojot klientu vēlmes sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Šī darba galvenais mērķis ir izmantojot teorētiskās zināšanas veikt uzņēmuma „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” mārketinga vides analīzi un situācijas analīzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register