Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521328
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Secinājumi    8
Extract

Uzņēmuma mērķis ir apkalpot klientu tā, lai viņš būtu pilnīgi apmierināts ar sniegtajiem pakalpojumiem un iegādātājām precēm. No apkalpošanas kvalitātes ir atkarīga ne tikai uzņēmuma reputācija, bet arī peļņa. Tāpēc uzņēmumam vairāk jāpeverš uzmanības apkalpošanas sfērai.
Mūsu darba mērķis ir aprakstīt, novērtēt un veikt secinājumus par Latvijas apkalpošanas līmeni.
Mūsu darba uzdevumi ir:
1.Izanalizēt 3 pirkšanas situācijas;
2.Novērtēt personāla apkalpošanas kvalitāti.
3.Novērtēt personāla kompetenci;
4.Novērtēt ieinteresību padošanas vai pakalpojumu sniegšanas procesā.
5.Noteikt pārdevēja temperamenta tipu.
Darba ir izmantota salīdzinājumu metode. Tika izanalizētas trīs situācijas, kurās piedalījās trīs padēvēji, divi dalībnieki un viens vērtētājs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register