Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521494
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Iespējams liela daļa no biznesa projektiem guva zaudējumu, jo to vadītāji bija nespējīgi pabeigt savu projektu, jeb kampaņu pēc neveiksmes. Tie bija vienkārši nespējīgi pabeigt uzdevumu, kuru bija izvēlējusies agrāk. Kad iestājās grūtības, tie bija gatavi momentāni nolaist rokas.
Sākot reiz sekmīgu pasākumu, obligāti vajag novest viņu līdz beigām, citādi konkurents kopēs visas mūsu reklāmas soļus un iznīcinās ar mūsēju ieroci.
Tādu stāstu ir daudz biznesā: Ford, Apple, Volkswagen, Palm, Pringles, 7UP, Avis, Pepsi un daudzas citas kompānijas, kuras savulaik nav varējušas novest līdz izšķirīgai pabeigšanai savus veiksmīgos stratēģiskos plānus.
Nespēja novest lietas līdz beigām atteicās uz daudzām lielām kompānijām, kuras nesaprotami, pa kādiem cēloņiem izmainīja savējai personīgajai sekmīgajai stratēģijai, izvēloties kaut ko jaunu, neatbilstošs tiem, kas kopsummā atveda, ja ne pie kraha, tad pie noteiktām problēmām. Ka piemēru, kad veiksmīga kompānija nevarēja atgūt vienu reizi zaudētas pozicijas var minēt Pringles.
Pringles čipsi pirmoreiz parādījās kā kompānijas Procter&Gamble produkts 1968.gada oktobrī ASV. Čipsu recepti izdomāja 1958.gadā Aleksandrs Liepa. Vēlāk Procter & Gamble saņēma patentu uz čipsu recepti.
Līdz 1970.gadam čipsus bija iespējams iegadāties tikai pilsētiņā Newfangled, tā bija lokāla marka un pat čipsu nosaukums to akcentēja un bija- "Pringle' s Newfangled Potato Chips". Taču, jau 70. gados Procter & Gamble nolēma izvest doto čipsu marku uz amerikāņu tirgus pārēju daļu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1307179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register