-
Kursa darbs. Reklāmu analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma | 4 |
1.1. | Reklāmas vispārīgās prasības | 4 |
1.2. | Reklāmas ietekme uz patērētāju | 5 |
2. | Kompozīcija | 6 |
3. | Krāsa | 9 |
3.1. | Krāsu nozīme reklāmā | 9 |
3.2. | Krāsu kombinācijas | 10 |
3.3. | Krāsu nozīmes un ietekme. | 11 |
4. | Uztvere | 14 |
4.1. | Slieksnis | 14 |
4.2. | Uztveres apjoms | 14 |
5. | Teksts | 16 |
5.1. | Burti reklāmā | 16 |
5.2. | Reklāmas teksta sastāvdaļas | 17 |
6. | Reklāmu analīze | 18 |
6.1. | Reklamētā prece | 18 |
6.2. | Pirmā reklāma | 19 |
6.3. | Otrā reklāma | 20 |
6.4. | Trešā reklāma | 21 |
6.5. | Aptaujas rezultāti | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
Secinājumi.
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat , tādēļ izmantojot kaut mazāko figūru, krāsas traipu, jāapdomā tā iedarbība uz patērētāju. Tomēr nedrīkst aizmirst arī par kopskatu.
Veidojot šīs trīs reklāmas, sapratu , ka ar tik mazām zināšanām un niecīgu pieredzi reklāmas jomā, nav iespējam radīt kaut ko tik pietiekami labu, lai piesaistītu patērētājus. Iespējams, šīs reklāmas var tikt novērtētas kursa darba izstrādei, bet nedomāju, ka ar tām ir iespējam pārdot.
Varbūt manis izvēlētais produkts – snovborda dēlis, bija pārāk sarežģīts, jo nespēju piepildīt visas idejas, kas bija manā galvā. Bija grūti atrast un pielietot tādus efektus, kas raksturotu šo preci.
Visas reklāmas centos izveidot pēc iespējas nepārspīlētas un ar lakoniskiem tekstiem, jo personīgi mani nomāc pārblīvētas reklāmas.
Rakstot kursa darbu un veidojot reklāmas saskāros ar dažām problēmām, kuām par iemeslu bija skolas datoru. Manuprāt, lai izveidotu skaistākas reklāmas, nepietiek tikai ar Microsoft Word standarta burtu fontiem, bet vajadzētu lejuplādēt jaunus interesantu. Lai to izdarītu, ir daudz vienkāršu iespēju. Pēc manām domām šie standartizētie fonti reklāmu padara neizteiksmīgu.
Šis bija lielisks treniņš eksāmenam, jo beidzot bija jāveido īstas reklāmas ar īstiem noteikumiem un analīzi.
…
Ievads.…………………………………………………………………………….3. lp. 1. Reklāma………………………………………………………...………………4. lp. 1.1. Reklāmas vispārīgās prasības………………………………………………4. lp. 1.2. Reklāmas ietekme uz patērētāju………………………………...………….5. lp. 2. Kompozīcija…………………………………………………………………….6. lp. 3. Krāsa………………………………………………………………………...….9. lp. 3.1. Krāsu nozīme reklāmā.……………………………………………………..9. lp. 3.2. Krāsu kombinācijas……………………………………………………….10. lp. 3.3. Krāsu nozīmes un ietekme.………………………………………..………11. lp. 4. Uztvere.……………………………………………………………………..…14. lp. 4.1. Slieksnis.……………………………………………………..……………14. lp. 4.2. Uztveres apjoms.……………………………………..……………………14. lp. 5. Teksts.…………………………………………………………………………16. lp. 5.1. Burti reklāmā.………………………………………………...……………16. lp. 5.2. Reklāmas teksta sastāvdaļas.………………………………………………17. lp. 6. Reklāmu analīze.………………………………………………………………18. lp. 6.1. Reklamētā prece.………………………………………..…………………18. lp. 6.2. Pirmā reklāma………………………………………………..……………19. lp. 6.3. Otrā reklāma.………...…………………………….........…………………20. lp. 6.4. Trešā reklāma.……………………………..………………………………21. lp. 6.5. Aptaujas rezultāti.…………………….……………………………………23. lp. Secinājumi…………………………………………………..……………………24. lp. Izmantotā literatūra………………………………………..…………..…………25. lp. Pielikumi…………………………………………………..…………………..…26. lp.
Pielikumu nav.
- Kursa darbs. Reklāmu analīze
-
Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Research Papers26 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising, Economics
-
Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers22 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Research Papers for university26
Evaluated! -
Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university22
Evaluated! -
SIA "Rīgas zieds” mārketinga darba analīze
Research Papers for university20
-
SIA ‘’Atoloja’’ produktu tirgus analīze
Research Papers for university23
Evaluated! -
Uzņēmuma "Ripo" mārketinga darbības analīze
Research Papers for university26
Evaluated!