Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528508
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vēlmes un vajadzības    4
  Pieprasījums    5
  Mārketinga koncepcijas    5
  Mārketinga ārēja un iekšējā vide    6
  Pašreizējās situācijas analīze un iespējamās stratēģijas    7
  Mērķtirgus sasniegšana    8
  Produkts un tā iespējamās klasifikācijas    9
  Cena, tās stratēģijas izvēle un galīgā cena    9
  Mārketinga komunikācijas    10
  Produkta sadale un mārketinga sadales kanāli    11
  Izmantotās literatūras saraksts    12
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču tā vietā visbiežāk tiek lietots latviskots termins- tirgzinības, bet pat vispilnīgākais tulkojums neatspoguļo mārketinga būtību un jēdzienu pilnībā, jo ar katru gadu tas kļūst arvien plašāks un sarežģītāks.
Un tomēr parasti mārketinga terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To var noprast, jo par jaunumiem tirgū mūs patstāvīgi informē reklāmas masu medijos. Vārdu sakot ikviens cenšas kaut ko pārdot un vēlas to izdarīt pēc iespējas veiksmīgāk. Līdz ar to produkta pārdošana ir tik vien kā mārketinga aisberga virsotne, taču pastāv arī pats aisbergs. Un tas savukārt nozīmē, ka pirms produkta pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka vēlamā cena precei, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu.
Uzņēmums, kuram tiek veikta mārketinga analīze, SIA „Objektīvs” nodarbojas ar foto, kopēšanas, printēšanas pakalpojumu sniegšanu, kā arī foto un biroja tehnikas tirdzniecību un servisa pakalpojumus saistībā ar pašu realizēto produkciju un tās garantiju. Firma ir dibināta 2000. gada maijā. Kompānija kā sākotnējo uzņēmuma mērķi izvirzīja jebkura pircēja pieprasījuma apmierināšanu, kas veicinātu uzņēmuma attīstību un paplašināšanos. Ar šādu mērķi firma strauji attīstījās un neilgā laika posmā jau bija izveidojies plašs patstāvīgo klientu klāsts.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1134680
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register