Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:529164
 
Evaluation:
Published: 04.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Situācijas apraksts    4
  Tirgus situācijas apraksts    4
  Konkurences analīze    5
  Patērētāju profila raksturojums    6
  Produkts    7
  Produkta portfelis    7
  Pozicionēšana    7
  Uzņēmuma dzīves cikls    8
  Zīmols    9
  Produkta „Ķīnas saldskābā mērce“ raksturojums    10
  Cena    11
  Attiecības pret konkurentiem    11
  Kvalitātes attiecība pret cenu    11
  Cenas stratēģijas izvēle    11
  Vieta    12
  Sadales kanālu apraksts    12
  Vietas pamatojums    12
  Preces virzīšana tirgū    13
  Pārdošanas veicināšana    13
  Reklāma    13
  Sabiedriskās attiecības    14
  Sociālo tīklu izmantošana ikdienas darbā    15
  Cilvēki    16
  Produkta vadība    17
  Mārketinga stratēģija    18
  Secinājumi    19
  Ieteikumi    19
  Avotu saraksts    20
Extract

Secinājumi
1. SIA „Spilva” sortimentā ietilpst 9 ēdienu un ēdienu kategorijas – tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.
2. Firma izmanto divlīmeņa un vienlīmeņa sadales kanālus, jo tajos ietilpst mazumtirgotāji un vairumtirgotāji, kā arī firmas veikals.
3. Uzņēmums veiksmīgi darbojas Latvijas tirgū, taču, lai mazinātu konkurentu ietekmi uz patērētājiem, SIA „Spilva” regulāri atjaunina ražošanas cehu ar jaunākajām iekārtām, kā arī iekaro pircēju sirdis ar jauniem produktiem.
4. SIA „Spilva” produkcija ir pieprasīta Latvijas iedzīvotāju vidū, un produkcijas pieprasījums, sakarā ar ekonomisko krīzi, nav samazinājies.
5. Uzņēmuma mārketinga daļas vadība ir atsaucīga un pretīmnākoša, padarot uzņēmuma tēlu saistošāku un patīkamāku.

Ieteikumi
1. Vairāk darboties sociālajos portālos, piemēram, piedāvājot vairāk konkursus, jo cilvēki vienmēr vēlas iegūt balvas un šis ir lielisks veids, kā piesaistīt potenciālos klientus un radīt patīkamāku uzņēmuma tēlu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register