Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:531490
 
Evaluation:
Published: 09.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir Zīmols (Brends)?    4
2.  Kā radās vārds „zīmols”?    5
3.  Kā izveidot zīmola komplektu?    7
3.1.  Personalitātes definēšana    7
3.2.  Zīmola rīku izmantošana    7
3.3.  Atpazīstamības izveidošana    8
3.4.  Zīmola "policista" norīkošana    8
3.5.  Zīmola spēks    9
4.  Zīmola menedžments - piecu elementu modelis    10
4.1.  Pirmais elements    10
4.2.  Otrais elements    11
4.3.  Trešais elements    11
4.4.  Ceturtais elements    11
4.5.  Piektais elements    12
5.  Zīmola stratēģija    13
5.1.  Tēlu loma    13
5.2.  Stratēģijas pamats    14
5.3.  Arhitektūra    14
5.4.  Co – brendings    15
5.5.  Pazīstamu cilvēku piesaiste    15
5.6.  Sponsoru darbība    16
5.7.  Plašsaziņas līdzekļu plānošana    16
6.  Kādiem zīmoliem uzticas Latvijas patērētājs?    17
7.  Labākie zīmoli    18
7.1.  Konkurss „Baltic Brand Formula ‘2007”    18
7.2.  "Brandchannel" ekspertu aptauja    22
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Zīmols, kā termins Latvijā ienācis pēdējo gadu laikā un ieguvis lielu popularitāti mūsu vidū. Par to runā visi, taču, kas tad īsti ir zīmols? To mēdz definēt dažādi - mūsdienās par zīmolu var uzskatīt daudz ko: valstis, pilsētas, ģeogrāfiskos objektus, cilvēkus, svētkus, nozīmīgus datumus un daudz ko citu. Ir pat brīvā laika pavadīšanas zīmoli – daivings un skeitbordings.
Zīmols ir arī tirdzniecības marka, kurai piemīt emocionāli novērtējams saturs un ko mēs varētu arī nosaukt par uzņēmums seju un vizuālo izskatu.
Zīmolu pat mēdz dēvēt par tirdzniecības marka, kuru ir izdevies reklamēt līdz tādai virtualitātes stadijai, ka tā nosaka patērētāja sociālo stāvokli vai viņa dzīves stilu, izraisa patērētājā individuālu atbildes izjūtu, modina pastāvīgu asociāciju ar noteiktām izjūtām vai noskaņojumu – maina mūsu dzīvesveidu un visu, kas mums ir apkārt.
Zīmolu raksturojošās īpašības: uzticība zīmolam, gaidāmā kvalitāte, informētības līmenis par zīmolu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register