Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:542674
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  DARBA TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    5
1.1.  Kompleksais mārketings (mārketinga mix)    5
1.2.  Starptautiskā mārketinga mix stratēģijas    7
2.  UZŅĒMUMA „MADARA COSMETICS” RAKSTUROJUMS    11
2.1.  Produkta koncepcijas pamatojums    12
2.2.  Sasniegumi mārketinga jomā    13
3.  SIA "MADARA COSMETICS" STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE    15
3.1.  Starptautiskā dabīgās kosmētikas tirgus raksturojums un potenciāls    15
3.2.  Priekšnosacījumi dabīgās kosmētikas eksportam    18
3.3.  Produkts un zīmols    19
3.4.  Vieta tirgū un cena    21
3.5.  Produkta virzība    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    28
Extract

Dabīgā kosmētika ir tirgus niša ar lielu pārdošanas potenciālu. Interese par „zaļo” kosmētiku tikai pieaug. Neskatoties uz pasaules krīzi, dabīgās kosmētikas tirgus sektors saglabā savas pozīcijas un attīstās. Lielāko tirgus daļu kā dabīgās kosmētikas ražotāji aizņem farmācijas kompānijas. Vislielākais pieprasījums pēc dabīgās kosmētikas sākotnēji ir patērētājiem, kuri cieš no slimībām (ādas kairinājumiem, alerģijām), taču pēdējos gados veikalos aizvien vairāk parādās atsevišķi plaukti ar uzrakstu „Dabiska kosmētika”. Saskaņā ar apsekojumu, ko ir veikusi Lielbritānijas tirgus izpētes kompānija Organic Monitor, dabīgās kosmētikas apgrozījums pasaulē 2010.gadā sasniedza aptuveni 8,4 biljonus ASV dolārus. Tajā skaitā Eiropas tirgus aptuvenā vērtība ir 2,7 biljoni ASV dolāru.
Darba tēma - SIA Madara Cosmetics starptautiskais mārketings.
Darba tēmas izvēli autore pamato ar „zaļās domāšanas” aktivizēšanos sabiedrībā, patērētāju pieaugušo interesi par ekokosmētikas produktiem un zīmolu „Madara”.
Darba mērķis - izpētīt SIA „Madara Cosmetics” starptautiskā mārketinga mix stratēģiju globālā ekokosmētikas tirgus nišas apguvē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register