Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:543700
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

REKLĀMA KĀ METODE PRODUKTU VIRZĪŠANAI TIRGŪ
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Būtībā reklāma ir tirdznieciskās informācijas sastāvdaļa, kas satur ekonomiska rakstura ziņas. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu un propagandētu noteiktas idejas u.tml.1 Reklāmas uzdevumi ir: pieprasījuma radīšana un stimulēšana; preču apgrozījuma palielināšana; realizācijas procesa optimizācija.
Reklāmas vadīšanas procesā ir jāpieņem šādi lēmumi:
jānosaka reklāmas mērķi;
jānosaka reklāmas izmaksas;
jānosaka reklāmas pasniegšanas paņēmiens;
jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu.
jānovērtē reklāmas efektivitāte.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register