Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:547570
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens, tače bieži lieto tādu vārdu – tirgvedība (angļu val. Market- tirgus), tomēr neviens neviens tulkojums nevar pilnībā atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu sarežģītāks un plašāks.
Definīcija: Mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēka vēlmju un vajadzību apmierināšanu ar produkta rašanos, sadales un maiņas palīdzību.
Definīcija:Mārketings ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus.
Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To mēs redzam avīžu, žurnālu, radio un televīzijas reklāmās. Visu laiku tiek mēģināts kaut ko pārdot. Pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1159652
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register