Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548447
 
Evaluation:
Published: 11.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Grāmata ir ne tikai labs ilustrētais mācību līdzekli esošajiem un topošajiem reklāmas profesionāļiem, tā ir arī aizraujoša lasāmviela.
Secinājumā - zīmols ir viens no spēcīgiem instrumentiem mūsdienu mārketingā. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais un sociālā stāvokļa faktors, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu /produktu/pakalpojumu, kas patērētājiem saistās ar emocijām.
Zīmola vērtība veidojas līdz ar tā atpazīstamību un no vērtējumu, jo populārāks un labāks ir zīmols, jo augstāka ir tā vērtība un patērētāji ir ar mieru maksāt vairāk salīdzinājumā ar pietiekoši līdzvērtīgu citu tirgus dalībnieku produkciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1358487
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register