Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:551276
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmu var definēt kā pārdošanas māku drukā, tāpat arī nosaucot to par labi pateiktu patiesību nebūsiet kļūdījušies. Būtībā reklāma ir visas tās darbības, kuru pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt patērētājus iegādāties noteiktu produktu, pakalpojumu, vai tikpat labi popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt vai palielināt pieprasījumu, tāpat arī uzlabot tēlu vai, piemēram, sniegt informāciju par produktu. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos ,piemēram, televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos, kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos, un arvien lielāka nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam. Tā kā reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tad viņām ir „spodrinoša” daba, kas izpaužas pozitīvo īpašību izcelšanā vai pārspīlēšanā un negatīvo īpašību noklusēšanā.
Reklāmai ir izvirzīti daudzi uzdevumi, piemēra:
tā kā neesat vienīgais reklāmdevējs, tad tai jāspēj radīt patērētāja interese par produktu vai pakalpojumu;
sakarā ar to, ka patērētājs ir neieinteresēts, tai jāspēj saistīt un noturēt patērētāja uzmanību;
tai jāliek patērētājam tiekties piepildīt vēlmi un iegūt produktu;
tāpat tā var likt patērētāja darboties pilnībā savādāk, bet jebkurā gadījumā saistībā ar reklāmas veidotāja iecerēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register