Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:551993
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons” apraksts    4
1.2.  Makrovides analīze    6
1.2.1.  Demogrāfiskie faktori    6
1.2.2.  Ekonomiskie faktori    9
1.2.3.  Sociālie un kultūras faktori    11
1.2.4.  Tehnoloģijas progress    13
1.2.5.  Politiskie un likumdošanas faktori    14
1.2.6.  Ārējās vides faktori    14
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    16
1.4.  SVID analīze    18
1.5.  Iespēju un draudu matricas    19
2.  Konkurences un konkurentu analīze    23
2.1.  Konkurentu daudzstūris    24
2.2.  General Electric modelis    25
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    27
3.1.  Segmentēšana    27
3.1.1.  Ģeogrāfiskās pazīmes    27
3.1.2.  Demogrāfiskās pazīmes    27
3.1.3.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    29
3.1.4.  Nacionālās un kultūras pazīmes    29
3.1.5.  Rīcības pazīmes    30
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    31
3.3.  Produkts (Product)    31
3.4.  Cena (Price)    34
3.5.  Cilvēks (People)    36
3.6.  Virzīšana (Promotion)    36
3.7.  Sadale    37
3.8.  Procesi (Processes)    38
3.9.  Vide (Physical evidence)    39
4.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģija    40
4.1.  Uzņēmuma vīzija    40
4.2.  Uzņēmuma misija    41
4.3.  Uzņēmuma mērķi    41
4.4.  Uzņēmuma stratēģija    41
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    44
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotā literatūra    49
Extract

Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu.
Mūsdienās, pastāvot tirgus ekonomikai, ļoti liela uzmanība tiek pievērsta tam, lai pēc iespējas sekmīgāk vadītu uzņēmumus, lai to konkurētspēja būtu pietiekami augstā līmenī, jo konkurence gan iekšējā, gan arī ārējā tirgū ir ļoti spēcīga. Katram uzņēmējam ir jāzina, kam ,un , vai vispār ir vajadzīga prece vai pakalpojums, ko tas piedāvā, kāda ir pieņemama cena izvēlētajai mērķauditorijai, ir jāprot plānot kompānijas darbību un paredzēt situāciju tirgū.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Zinātne nestāv uz vietas, un katru gadu parādās jaunas tehnoloģijas, jauni pakalpojumi veidi, kas patērētājiem liekas pievilcīgi.
Mūsdienās cilvēki nespētu izdzīvot bez komunicēšanās. Pats ērtākais komunicēšanās veids ir mobilie sakari. Ar mobilo sakaru palīdzību ir iespējams komunicēties pārvarot tādus šķēršļus kā attālums, laikapstākļi u.c. Mobilais telefons ir kļuvis par cilvēka dzīves neatņemamu sastāvdaļu – citiem par izklaidi, citiem par darbu. Mobilos sakarus lieto visi – mazi bērni jau sākumskolas vecumā, kā arī pensionāri. Mobilais telefons nav noteiktas cilvēku kategorijas pazīme, tas ir kļuvis par ierastu lietu.
Mēs izvēlējāmies rakstīt mārketinga plānu SIA „Latvijas Mobilais Telefons”, jo vēlējāmies tuvāk izpētīt visus procesus, kā šie pakalpojumi nonāk līdz patērētājiem no mārketinga viedokļa, nevis no tehniskās puses. Vārds „mobils” vairs mūsdienās nav svešvārds. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register