Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:552771
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA E – Trans darbības apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma piedāvātās produkcijas apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma ražošanas ēku raksturojums    6
2.  Uzņēmuma mārketinga iekšējā vide    8
3.  Uzņēmuma mikrovide    10
4.  Uzņēmuma makrovide    12
5.  Mārketinga pamatelementu izpēte uzņēmumā    14
6.  Uzņēmuma sadarbība ar klientiem    18
7.  Tirgus segmentēšana    20
8.  Konkurentu darbība un konkurentu cenas    22
9.  Uzņēmumā pielietotie mārketinga komunikācijas instrumenti    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantoto avotu saraksts    27
Extract

Svarīgu vietu mēbeļu ražošanā ieņem mēbeļu izgatavošana pēc individuālajiem pasūtījumiem. Tieši ar šāda veida mēbeļu izgatavošanu, kas arī patlaban ir galvenais uzņēmējdarbības virziens, 1998.gadā, aizsākās uzņēmuma SIA “E - Trans” darbība. Jau pēc diviem gadiem darbības jomu papildināja ar platumā un garumā līmētu bērza plātņu ražošanu. Uzņēmums par stratēģiski svarīgāko mērķi ir noteicis augstas kvalitātes masīvkoka mēbeļu ražošanu un piegādi mēbeļu pircējiem visā Eiropā, kuras iekļaujas BIO mēbeļu kategorijā. Uzņēmuma mēbeļu sērijās tiek izmantots unikāls, Vācijas dizaina aģentūrā izstrādāts dizains. Uzņēmums vislielāko vērību pievērš klientu vēlmju apmierināšanai un nemainīgas kvalitātes nodrošināšanai.
Darba autore šo uzņēmumu izvēlējās kā savu prakses vietu un kā pamatu savu zināšanu pilnveidošanai par mēbeļu ražošanas procesu, jo ir strādājusi šajā uzņēmumā no 2005.gada līdz 2006.gadam par grāmatveža palīgu.
1.Uzņēmuma SIA “E - Trans” darbības apraksts
 Uzņēmums dibināts 1996. gadā kā transporta pakalpojumu uzņēmums. 1998. gadā uzņēmums mainīja uzņēmējdarbības veidu un īpašniekus. Sākot ar 1998. gadu uzņēmums nodarbojas ar mēbeļu izgatavošanu pēc individuālajiem pasūtījumiem. 2000. gadā tika uzsākta bērza zāģmateriālu ražošana vietējam tirgum un ēvelētu zāģmateriālu eksports uz Vāciju. Šī paša gada rudenī tika uzsākta līmētu bērza plātņu ražošana un eksports uz Vāciju. 2001. gadā līmētās bērza plātnes jau tika eksportētas uz tādām valstīm kā, Vācija, Austrija, Zviedrija, ASV. 2005. gada pavasarī tika uzsākta masīvkoka mēbeļu ražošanas izveide un jaunas mēbeļu sērijas prototipu izstrāde, kas vainagojās ar veiksmīgu startu vienā no populārākajām mēbeļu izstādēm Vācijā. 2006. gada janvārī tika nosūtīta pirmā mēbeļu partija pircējiem Vācijā. Izgatavošanas procesam izmanto rūpīgi atlasītus un sagatavotus izejmateriālus, mūsdienīgas iekārtas un tehnoloģijas, kā arī ievēro visaugstākās kvalitātes prasības. Stingra un skrupuloza kvalitātes kontrole visā ražošanas procesā ir uzņēmuma pazīšanās zīme. Uzņēmums optimāli izmanto visus pieejamos resursus un papildus pamatprodukcijai no ražošanas procesā iegūtiem atlikumiem izgatavo koka skaidu briketes un malku, tādējādi ieliekot savu artavu kopējā Latvijā izmantoto atjaunojamo kurināmā resursu izmantošanā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1121650
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register