Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:552849
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cilvēki pieņemot dažādus lēmumus un spriedumus pārsvarā balstās uz savu viedokli un vērtībām, savu attieksmi pret konkrēto situāciju. Katram cilvēkam ir savs noteikts skats uz dzīvi, lietam, notikumiem, politisko dzīvi.
„Sabiedriskā doma ir indivīdu attieksmju vai ticību kopums, ko veido iedzīvotāji, sabiedrība. Sabiedrisko viedokli, domu var ietekmēt reklāmu bizness un politiskie mediji. Masu mediji pielieto ļoti daudzus un dažādus reklāmas veidus, lai viņu sniegtā informācija nokļūtu pie auditorijas un mainītu tās viedokli vai domāšanu par kādu konkrētu tēmu vai problēmu. Nepārtraukti izmantots paņēmiens ir propaganda.”1
Lai tiktu noskaidrots sabiedriskā doma dažādos jautājumos, tas parasti tiek pētīts ar dažādu aptauju un anketu palīdzību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register