Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555380
 
Evaluation:
Published: 28.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Reklāmas noteikumi katrai valstij ir atšķirīgi, tādejādi tas, kas var būt atļauts Francijā var būt aizliegts Lielbritānijā vai Latvijā un otrādi. Reklāmas mērķis ir informēt cilvēkus par preču esamību un pieejamību. Pārdevēji ir ieinteresēti, lai pēc iespējas vairāk patērētāju uzzinātu par viņu precēm vai pakalpojumiem. Tomēr viņiem ir jāievēro daži noteikumi, īpaši likuma prasības un ētiskie nosacījumi. Latvijā reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem. To nosaka Latvijas Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums, Reklāmas likums, Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Konkurences likums, Negodīgas komercprakses aizlieguma likums un arī citi normatīvie akti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1247973
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register