Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:556751
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vizuālā reklāma    4
1.1.  Āra reklāma    5
1.2.  Ārējā reklāma    6
1.2.1.  Gaismas reklāma (izkārtnes un burti)    7
1.2.2.  Izkārtnes un telpiskie burti    8
1.2.3.  Skatlogi    8
1.2.4.  Daudzplakņu dinamiskie reklāmas stendi    9
1.3.  Reklāma uz auto    9
1.4.  Vizuālās reklāmas veids – videomonitori    11
2.  Vides reklāmas izvēles kritēriji    12
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Extract

Vizuālā reklāma – tā ir jebkura biznesa virzītājspēks. Vizuālā reklāma ieņem ļoti svarīgu vietu reklāmas tirgū, jo reklāmas tiek izvietotas it visur – uz ēku sienām un jumtiem uz sabiedriskā transporta, uz automašīnām, taksometriem, uz planšetēm, stendiem, veikalos, uz sienām sabiedriskajās vietās, uz izkārtnēm pie veikaliem un uzņēmumiem, statiskiem vai kustīgiem reklāmas stendiem, un citur.
Reklamēts tiek viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Izkārtnes, stendi, burti, gan gaismas, gan parastie, izvietoti telpās vai ārpus tām, ikvienam pavēstīs par uzņēmuma atrašanās vietu, pārliecinās, kāpēc jāiegādājas vai jāpasūta tieši tā vai cita prece, un galvenokārt uz visiem laikiem liks atcerēties jūsu uzņēmuma firmas zīmi.
Vizuālā reklāma uz ielām un ēkās, interjeros, uz jumtiem parādās aizvien vairāk, bet, cik tā ir dažāda ... izpildījuma kvalitātes ziņā. Daudzi uzņēmēji domā «Kāda tam nozīme?», «Vienalga pamanīs.» Saburzītas bikses arī visi pamana, taču autoritāte līdz ar to ir kritusies. Reklāmai jāpiesaista ar savu izsmalcinātību un vienlaikus ar labi slēptu uzbāzību. Gaismas reklāmai – jāmirdz spoži, vienmērīgi un ilgi. Dizaina idejai «jāpielāgojas» jūsu ēkai un uzņēmuma darbības profilam kā augstās modes tērpam modeles augumam. Ik dienas cilvēks saņem reklāmas signālus, kas norāda uz reklāmu kā neatņemamu dzīves, sastāvdaļu.
Vizuālā reklāma ir arī neatņemama pilsētas dizaina un arhitektūras sastāvdaļa, kas ir jāpielāgo pilsētas ‘’sejai’’.
Darba mērķis ir izpētīt vides reklāmas īpatnības un specifiku, priekšrocības un trūkumus. Galvenie pētījuma uzdevumi darbā:
- Izpētīt vizuālās reklāmas veidus;
- teorētiskā materiāla apskats vizuālās reklāmas pielietošanā;
- apskatīt vizuālās reklāmas īpatnības Rēzeknes pilsētā;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register