Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:557285
 
Evaluation:
Published: 28.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskie aspekti    4
1.1.  Sociālais CRM    4
1.2.  Satura mārketings    4
1.3.  Veiksmīgu sociālo mediju kontu izveides nosacījumi    6
2.  Gadījuma piemēri    8
2.1.  Bite Latvija    8
2.2.  Samsung Latvija    9
3.  Gadījuma piemēru analīze    10
4.  Ieteikumi un risinājumi    11
  Nobeigums    12
Extract

Nobeigums
Lai izvirzītu kokrētus ieteikumus un risinājumus efektīvai uzņēmuma sociālo mediju kontu izmantošanai CRM, tika veikts kvalitatīvs izpētes darbs „Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM.” Autore ir iepazinusies ar satura mārketinga nozīmi uzņēmuma sociālo mediju kontu izveidē un uzturēšanā, apkopojusi informāciju par veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumiem, ir veikta konkrētu gadījuma piemēru sociālo mediju kontu analīze un izvirzīti konkrēti ieteikumi sociālo mediju kontu izmantošanai uzņēmuma CRM, līdz ar to ir veikti izpētes darba uzdevumi.
Pamatojoties uz izpētes darba gaitā iegūto informāciju autore ir izvirzījusi sekojošus secinājumus:
1. Veiksmīgas CRM uzturēšanas pamatā uzņēmumiem ir jābūt pievilcīgiem sociālo mediju kontiem ar klientam vērtīgu un saistošu saturu.
2. Efektīva kontu izmantošana var tikt garantēta jau sākotnēji izveidojot šos kontus atbilstoši katra kanāla īpatnībām, tos segmentējot. Ir izteikti veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumi – pievilcīgs profils, vērtīgs saturs, kanālu segmentēšana, savstarpēja iesaistīšanās, izglītojošais aspekts, vizualizācija, pozitīvu viedokļu paušana.
3. Pievilcīgs sociālo mediju konts ar klientam vērtīgu saturu uzņēmumam sniedz iespējas veicināt atpazīstamību un patiesu klientu lojalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register