Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558155
 
Evaluation:
Published: 02.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  A/S Laima vēsturiskā attīstība   
2.  A/S Laima reklāmas koncepcija   
2.1.  Jauno produktu reklāma   
2.2.  Esošo produktu reklāma   
2.3.  Imidža reklāma   
2.4.  Akcijas   
2.5.  Reklāma masu mēdijos   
2.6.  Darbs ar presi   
2.7.  Prezentācijas priekšmeti, suvenīri   
3.  A/S Laima galvenie izejvielu piegādātāji   
4.  Tirgus situācija 1998. Gadā   
5.  Ražotāju izplatība   
6.  Eksports   
7.  Imports   
Extract


1.Temats. Saldumu tirgus Latvijā un tā attīstības perspektīvas.
2.Darba mērķi un uzdevumi: atspoguļot Latvijas lielākā saldumu ražotāja “Laimas” tirgus attīstību, darbību un tās tendences.
3.Tematu izvēles motivācija: saldumu tirgus Latvijā dod diezgan lielu peļņu, un tas paaugstina ekonomisko stāvokli valstī. Saldumi ir arī produkts, ar ko Latvijas ir pazīstama ārpus valsts robežas.
4.Pētījumu plāns: izpētīt informāciju par saldumu tirgu Latvijā, balstoties un iegūto informāciju no A/S Laima mārketinga nodaļas, preses materiāliem un intervijām.
5.metodes: izveidot uzskates materiālus, kuru izmantošana un izstrādāšana ļautu man izdarīt secinājumus par dominējošajiem procesiem saldumu tirgū Latvijā, kā arī ļautu izveidot pārskatāmas diagrammas un tabulas.
6.Paredzamais rezultāts un izmantošanas iespējas: darba gaitā domājams atklāt saldumu tirgus attīstības tendences un saldumu tirgus nozīmi Latvijas ekonomikā.AKCIJU SABIEDRĪBAS “LAIMA” VĒSTURISKĀ ATTĪSTĪBA

A/S “Laima” ir viens no vecākajiem šokolādes un šokolādes konfekšu ražotājiem Eiropā, viens no vecākajiem rūpniecības uzņēmumiem Latvijā. 1987. gadā Rīgas rūpnieks Teodors Rīgerts sāka šokolādes izstrādājumu ražošanu. Vairāk nekā pirms simts gadiem šokolāde un izstrādājumi no tās tika pildīti krāsainās skārda kārbās. Pirms otrā pasaules kara rūpnieks Rīgers savu īpašumu pārdeva Latvijas valstij. 1924. gadā tika nodibināta akciju sabiedrība “Laima”, kas pārņēma Rīgera uzņēmuma tradīcijas. Laika gaitā tika paplašināta ražošana, un produkciju sāka pārdot ne tikai Latvijā, bet arī citur Eiropā un importēja pat uz Amerikas Savienotajām valstīm un tālo kontinentu - Austrāliju. Uzņēmuma strauja izaugsme ilga līdz nacionalizācijai 1940. gadā, pēc tam kļūstot par konditorejas fabriku. Atjaunota kā A/S “Laima” tikai 1993. gadā pēc privatizācijas. Pašlaik šokolādes ražotnē strādā vairāk nekā 600 darbinieku. Rūpnīcā - pamatražošanā - strādā aptuveni 400 cilvēku.
7.A/S “Laima” ir lielākā saldumu ražotāja Latvijā. Viena no lielākajiem pārtikas ražotājiem Latvijā, viena no 10 lielākajiem rūpniecības uzņēmumiem Latvijā. A/S “Laima” piedāvā plašu šokolādes un kakao izstrādājumu sortimentu - dabīgo šokolādi, kakao izstrādājumus, īrisus, diabētisko šokolādi un konfektes, šokolādes pildījumus ar dažādiem pildījumiem, šokolādes konfekšu izlases, šokolādes pusfabrikātus. Saldumu izgatavošanai izmanto augstvērtīgas dabīgās izejvielas, nepievienojot konservantus.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register