Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564860
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāma un SA    4
  Reklāmas darbības analīze    5
  Secinājumi    9
Extract

SIA McDonald’s ir starptautiska kompānija, kuras 30 000 ātrās apkalpošanas restorāni ir atvērti 119 pasaules valstīs. McDonald’s ir līderis šajā jomā, kurš veiksmīgi darbojas Latvijā kopš 1994. gada. Šobrīd trijās Baltijas valstīs darbojas 19 McDonald’s restorāni – 6 Latvijā, 6 Lietuvā un 7 Igaunijā. McDonald’s visā pasaulē ir pazīstams ar saviem standartiem: kvalitāte, serviss un tīrība.
Attīstoties tirgus attiecībām, augsta konkurence ļoti apgrūtina zīmola menedžera darbu. Lai milzīgajā un intensīvajā informācijas plūsmā zīmola balss tiktu sadzirdēta un tā idejas saprastas, ar tiešo reklāmu vien ir nepietiekami.
Tas ir ļoti raksturīgi Krievijai, Ukrainai un Baltkrievijai, kur attieksme pret reklāmu ir diezgan negatīva. Daļēji tas notiek tāpēc, ka zīmoli cenšas sevi uzspiest cilvēkiem, nevis veidot ar viņiem vienlīdzīgu dialogu. Nez kāpēc plaši izplatīts ir viedoklis: ja patērētājs noskatās kādu reklāmas rullīti vairāk nekā septiņas reizes, viņam izstrādājās nosacīts reflekss, un, kad reklamēto produktu patērētājs ieraudzīs veikalā, viņš nekavējoties to iegādāsies. Taču cilvēki, par laimi, ir daudz sarežģītākas būtnes, nekā domā reklāmu veidotāji un reklāmu devēji. Kā rāda bagātā un ilgā Rietumu valstu pieredze, cilvēki izvēlas nevis visbiežāk pa televizoru reklamētās preces, bet gan tās, kas viņiem ir dvēseliski tuvākas.
Attiecības ir komerciālo panākumu atslēga. Patlaban zīmoli tiek veidoti ap attiecībām, nevis ap priekšmetiem. McDonald’s uzskata, ka nav iespējams izveidot un uzturēt attiecības, izmantojot tikai tiešās reklāmas līdzekļus, neizmantojot PR. Tāpēc izveidoja Ronalda Makdonalda bērnu palīdzības fondu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1122379
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register