Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570696
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ie­vads    3
1.1.  Uzņēmuma darbības apraksts    4
1.2.  Mikro vi­des ana­lī­ze    5
1.3.  Mak­ro­vi­des ana­lī­ze    7
1.4.  No­za­res ana­lī­ze    9
1.5.  Kon­ku­ren­ces ana­lī­ze    11
1.6.  Tir­gus ie­til­pī­bas no­vēr­tē­ša­na    15
1.7.  SVID ana­lī­ze    15
2.1.  Seg­men­tē­ša­na    18
2.2.  Mēr­ķtir­gus no­teik­ša­na    19
2.3.  Uz­ņē­mu­ma „Veik­smes at­slē­ga”    20
2.4.  Pir­cē­ju rī­cī­bas mo­de­lis    21
2.5.  Uz­ņē­mu­ma mi­si­ja, mēr­ķi, stra­tē­ģi­ja    23
2.6.  Rī­cī­bas plāns stra­tē­ģi­jas īs­te­no­ša­nai 1 ga­dam    26
  Se­ci­nā­ju­mi un priekš­li­ku­mi    28
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Uzņēmums SIA „DLV transports” darbojas transporta nozarē, precīzāk tas nodarbojas ar kravu komercpārvadājumiem ar autotransportu.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt mārketinga vidi, noteikt piemērotāko stratēģijas izvēli, kas nepieciešama konkrētam uzņēmumam, kā arī uzņēmuma darbības plānošana vienam gadam.
Lai sasniegtu šo mērķi, kā kursa darba uzdevumi, tika aplūkoti sekojoši jautājumi:
Mikro vides analīze;
Makro vides analīze;
Nozares analīze;
Konkurences analīze;
Tirgus ietilpības novērtēšana;
SVID analīze;
Segmentēšana;
Mērķtirgus noteikšana;
Uzņēmuma „Veiksmes atslēgas” noteikšana;
Pircēju rīcības modeļa izveidošana un izanalizēšana;
Uzņēmuma misijas, mērķu un stratēģijas noteikšana;
Rīcības plāna stratēģijas īstenošanai 1 gadam izveide.
Kursa darbs sastāv no divām daļām, kuras ir sīkāk iedalītas apakšnodaļās, lai pilnīgāk apskatītu izvēlēto tēmu.
Kursa darbā ir izmantoti grafiki, tabulas, kas informāciju padara uzskatāmāku un vieglāk uztveramu. Grafiki un līknes dod iespēju izanalizēt konkurentu konkurētspēju, uzskatāmi parāda analizējamo objektu sakarību un attiecību. Tika izmantoti arī statistikas dati, kas daudz pārskatāmāk attēlo ekonomisko analīzi; ekonomiski matemātiskās metodes, kas palīdz novērtēt tirgus ietilpību.
Lai pilnvērtīgi izanalizētu uzņēmuma darbību, tika izmantoti vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma nepublicētie materiāli, interneta resursi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register