Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:571056
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Tradicionālo mediju interneta versijas, portāli, blogi, sociālie tīkli, podkāsti, kontekstuālās reklāmas un SEO, milzīgas e-pastu datubāzes un IP telefonija, portatīvie datori un viedtelefoni, Wikipedia un Google - tie ir tikai daži no resursiem, kuri priekšvēlēšanu kampaņās tiek izmantoti arvien vairāk, jo arī šo resursu lietotāju skaits palielinās. Gan politiskajām parijām, gan vēlētājiem ir izdevīgi lietot internetu, gan tāpēc, ka tam ir zemas izmaksas, gan tāpēc, ka tas ir vienkāršs, bet ļoti nozīmīgs, kā tas jau pierādās dažādos pētījumos par vēlēšanu kampaņām. Labs piemērs ir ASV prezidenta vēlēšanas. Taču, var secināt arī to, ka ne visās valstīs interneta pielietošana izmaina vēlēšanu kampaņas un ietekmē vēlēšanu rezultātus, tas ir atkarīgs no valsts un arī iedzīvotājiem. Tā, piemēram, Kanādas priekšvēlēšanu kampaņā internetam nebija nozīmīga loma, lai partijas iegūtu lielāku vēlētāju atbalstu. Savukārt Lielbritānijā 2004. gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņā interneta ietekme bija stipri jūtama, to izmantoja gan politiskās partijas, gan vēlētāji ļoti aktīvi šo pasniegto informāciju vēlējās uzņemt. Pētījums liecina par to, ka tradicionālie mediji vēlētājiem vairs nesniedz vēlamās vajadzības pirmsvēlēšanu kampaņā, jo viņi paši vēlās iesaistīties šajā procesā, rakstot komentārus vai kā savādāk piedalīties, kas iespējams ar interneta starpniecību. Interneta izmantošana prasa pētījumus par to, kā šos interneta politiskajām partijām vērsties pie interneta lietotājiem un kā iegūt lielāku uzticību (Ward, Lusoil 2005;91). Ir dažādi veidi, kā iesaistīt vēlētājus priekšvēlēšanu kampaņās ar interneta palīdzību, jo tradicionālie mediji ir kļuvuši vienveidīgi un vēlētājiem neinteresanti. Labs piemērs ir PPWs sistēma, taču noteikti vēl ir daudz neiedomājamu iespēju, kas vēl labāk piesaistīs vēlētājus un galvenais arī dos viņiem iespēju līdzdarboties šajos procesos, kas mūsdienu individuālajiem cilvēkiem ir nepieciešams. Rodas arī problēmas ar informācijas plūsmas pārraudzību internetā, kur katrs var ievietot tādu informāciju, kādu vēlas, tāpat arī īsti nav zināms, kā šīs priekšvēlēšanu kampaņas iespaido vēlētājus. Globālā tīmekļa izmantošanas iespējas ir plašas un pētāmas dažādos virzienos politikā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register