Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:573059
 
Evaluation:
Published: 04.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    5
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    5
1.1.1.  Uzņēmums, tā darbības raksturojums    5
1.1.2.  Piegādātāji un starpnieki    10
1.1.3.  Konkurenti    11
1.1.4.  Pircēji    13
1.2.  Mārketinga makrovides analīze    13
1.2.1.  Demogrāfiskā situācija valstī    13
1.2.2.  Ekonomiskā situācija valstī    14
1.2.3.  Politiski – tiesiskā situācija    16
1.2.4.  Kultūras faktors    17
1.2.5.  Zinātniski – tehnoloģiskais faktors    18
1.2.6.  Nozares analīze    19
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    22
1.4.  SWOT analīze    22
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    27
2.1.  Tirgus segmentēšana    27
2.2.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    27
2.2.1.  Mērķa tirgus noteikšana    27
2.2.2.  Pozicionēšana    28
2.3.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    31
2.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    32
2.5.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    33
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Extract

Līdzīgi kā tas vērojams arī citās valstīs, Latvijā šobrīd ļoti strauji attīstās daudzas nozares, tai skaitā arī finansu sektors. Banku pakalpojumi kļūst aizvien dažādāki un līdz ar to arī pieprasītāki, ik uz soļa redzams kāds bankas automāts vai filiāle, kā arī redzamas rindas, kas veidojas pie tiem.
Ikdienā aizvien biežāk pieaug saskare ar elektronisku naudu, gandrīz katrā veikalā var norēķināties gan ar skaidru naudu, gan arī ar kādu no tik daudzajām banku piedāvātajām maksājumu kartēm. Daudzos uzņēmumos darba algas tiek pārskaitītas tieši elektroniski ar bankas starpniecību, arī studentu stipendijas tiek pārskaitītas uz viņu kontiem.
Plašas iespējas ir arī iegādāties kredītus ne vien mājokļa iegādei, tā uzlabošanai vai jaunas mašīnas iegādei, bet gan arī ceļojumiem un dažnedažādām citām lietām. Ļoti daudzi cilvēki to arī izmanto. Plaši pieprasīti šobrīd ir arī dažādi kredīti studiju nodrošināšanai, tie tiek piešķirti gan studiju maksas segšanai, gan arī dzīvošanai studiju laikā.
Šo iemeslu dēļ mēs izvēlējāmies apskatīt un izanalizēt vienu no pazīstamākajām bankām Latvijā – „NORD/LB Latvija”. Šī darba mērķi ir izanalizēt NORD/LB mārketinga vidi un stratēģijas, kā arī plānot iespējamo nākotnes darbību. Lai šo mērķi sasniegtu, nepieciešams izvirzīt vairākus uzdevumus. Galvenie no tiem ir apskatīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, izanalizēt tā vājās un stiprās puses, salīdzināt to ar citām Latvijas bankām, noteikt galvenos konkurentus, izprasts uzņēmuma „veiksmes atslēgu”, apskatīt finansu sektora segmentēšanas iespējas, mērķa tirgus noteikšanu un preču/pakalpojumu pozicionēšanu, kā arī izvirzīt mārketinga mērķus un piemērot atbilstošākās stratēģijas.
Lai to visu veiksmīgi paveiktu darbā nepieciešamas izmantot dažādas pētījumu metodes. Tiek izmantotas vairākas statistiskās analīzes metodes – salīdzināšana, indeksu aprēķināšana, piemēram, tirgus ietilpības novērtēšana, kā arī ekonomiskā analīze, tabulas un grafiskās metodes, ar kurām tiek attēlota gan mūsu izvēlētā uzņēmuma iekšējā situācija, gan salīdzinājums ar konkurentiem, gan arī paskaidroti un attēloti makrovides galvenie faktori un to rādītāji, to ietekme gan uz visu nozari kopumā, gan uz konkrēti mūsu izvēlēto uzņēmumu un tā darbības attīstību.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1188184
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register