Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:575760
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sakarā ar to, ka globālo mārketingu piesaista standartizācija un lokalizācija, globāla tirdzniecības marka reti izskatās, ka vienāds produkts, nosaukums, iepakojums un reklāma visa pasaulē. Reālajā dzīvē tirdzniecības marka eksistē kāda valstī, izmantojot vienu no vairākiem produkta sastāva, iepakojuma, reklāmas programmas un nosaukuma variantiem.
Globālas tirdzniecības markas veidošanas process ir ļoti sarežģīts.
Pirmkārt, īpaši svarīgi ir izveidot tirdzniecības markas reputāciju. Vajag izstrādāt markas tēlu, kā arī simbolu vai logotipu, kas piesaistītu patērētāju uzmanību citas markas vidū. Šajā procesā ļoti svarīga loma ir reklāmai. Reklāma pilda komunikācijas lomu un informē patērētājus par tirdzniecības marku. Reklāmai ir jāveido pozitīvas un adekvātas markas asociācijas patērētājiem. Tomēr, tirdzniecības markas reputācijas ir atkarīga no produkcijas kvalitātes. Gadījumā, kad produkcija ir zemas kvalitātes, markai nevar būt laba reputācija…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register