Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:576547
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

Lai raksturotu makro vidi, ir jāņem vērā Uzņēmuma X ietekmējošie ārējie faktori. Tie ir sekojoši:
1.Ģeogrāfiskie faktori - firma atrodas pašā Latvijas centrā – Rīgā. Tā kā Uzņēmums X atrodas tuvu Rīgas centram, tātad tam var ātri un ērti piekļūt. Ja gadījumā prece neatrodas salonā, tad klients to var saņemt samērā ātrā laikā tieši no Polijas.
2.Ekonomiskais aspekts – lai aizsargātu valsts iekšējo tirgu, importa precēm tiek uzliktas muitas nodevas un nodokļi. Tas attiecas arī uz mēbeļu tirdzniecības nozari – lai importētās preces neizkonkurētu pašmāju preces cenu ziņā.
3.Tehnoloģisko sistēmu attīstība – attīstoties mēbeļu ražošanas tehnoloģijām ir iespēja samazināt preču ražošanas pašizmaksu un uzlabot ražošanas kvalitāti.
4.Zinātnes līmenis – tā kā klienti arvien vairāk pieprasa izturīgākas, vizuāli saistošākas, ilgāk kalpojošākas, tad nepārtraukti jāpielieto zinātnes atklājumi mēbeļu ražošanā. Piemēram, ražot galda virsmas, kas ir klātas ar cietu, plastisku, melamīna kārtu, kas pasargā galda skrāpējumiem, pleķiem, augstas temperatūras ietekmes un ķīmiskās iedarbības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register