Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586552
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

3. Specifisko datu jeb primārās informācijas vākšana.
Primārie dati ir tāda informācija, ko tieši ievāc no cilvēkiem speciāli pētījuma vajadzībām. Ir sekojošas metodes:
novērošana;
eksperiments;
aptauja.
Metodes izvēle ir atkarīga no problēmas, cik daudz laika un naudas var ieguldīt pētījumos.19

4. Datu apkopošana un analīze.
Datu analīze ir nākamais posms tirgus izpētes procesā. Datu analīze ir prasme izcelt no iegūto datu kopuma svarīgāko. Pētnieks apkopo iegūtos datus tabulās, sastāda kombinētas tabulas vissvarīgāko savstarpējo sakaru noteikšanai.

5. Pētījumu rezultātu pārskata sagatavošana.
Tas ir noslēdzošais posms. Pārskatā jābūt galvenajiem secinājumiem un rekomendācijām par problēmas risināšanu.20
Starptautiskā mārketinga pētījumu process ir līdzīgs vietējā mārketinga pētījumiem, galvenā atšķirība ir vidē. Atšķirības, kas parādās starptautiskā mārketinga pētniecībā ir:
jaunie parametri- nodevas, ārzemju valūta un tās svārstības, dažādie transporta veidi, starptautiskā dokumentācija u.tml.; jaunā vide- izprast biznesa vides būtību ārvalstī, pētot ārējās vides faktorus- ekonomiskos, politiskos, tiesisko, kultūras, finansu u.tml.;
iesaistīto faktoru daudzums- iziet starptautiskajā vidē bieži vien nozīmē iziet vairāk kā vienā valstī, tas nozīmē arī, ka pētniecības process būs plašāks un sarežģītāks;
plašāk izteiktā konkurence.21

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1243713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register