Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586828
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  AS „Aldaris” apraksts   
2.  Reklāmas attīstība   
3.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā   
3.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi   
3.2.  Reklāmas izmaksas   
4.  Reklāmas efektivitātes mērīšanas metodes   
5.  Uzņēmuma AS „Aldaris” reklāmas efektivitātes mērīšana   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

Secinājumi
1. Ziņas par reklāmu sastopamas jau senajos laikos, tā izpaudās kā informācija par dažādiem pasākumiem un piedāvājumiem, kas tika rakstīta uz klintīm, sienām un citām vietām.
2. Reklāmas veidus iedala pēc to satura, pēc aptveramās teritorijas un pēc izplatīšanas veidiem.
3. Latvijā reklāmas tirgū populārākās mēdiju grupas ir avīzes, televīzija, radio, žurnāli, vide, kino un internets.
4. Reklāmas galvenie mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt.
5. Mārketinga reklāmas loma izpaužas kā viena no produkta virzīšanas tirgū metodēm un vienlaikus – kā mārketinga kompleksa elements.
6. Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi - komunikatīvā efektivitāte un ekonomiskā efektivitāte.
7. Komunikatīvā efektivitāte rāda cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere.
8. Ekonomiskā efektivitāte rāda reklāmas izmaksu salīdzinājumu ar apgrozījumu noteiktā periodā.
9. A/S Aldara reklāmas ļoti labi komunicē ar patērētājiem, jo tās tiek apstrādātas rūpīgi un, galvenokārt, balstoties uz patērētāju interesēm.
10. Reklāmu izmaksas A/S Aldaris ir ļoti augstas, jo neskatoties uz cenām, A/S Aldaris mēģinās par jebkuru summu apsteigt savus konkurentus un centīsies veidot pēc iespējas labākas, interesantākas, kvalitatīvākas reklāmas, kas iepriecinās ne tikai uzņēmumu, bet arī pašus pircējus un patērētājus.

Priekšlikumi
1. Vairāk uzņēmumiem izmantot reklāmas efektivitātes metodes, jo tās parāda cik efektīvi tās tiek izmantotas, kā arī ļauj secināt, kas darbojas labi un kas trūkst.
2. A/S Aldaris vajadzētu tikpat aktīvi turpināt informēt, piesaistīt un rūpēties par saviem klientiem, lai tie iegūtu ne tikai uzņēmuma preces, bet arī labklājību un interesi.
3. Turpināt A/S Aldaris ieguldīt ļoti grandiozas summas savās reklāmās, jo tas palīdzēs viņiem gūt lielāku peļņu un apgrozījumu, tāpēc, ka cilvēki ir ļoti atsaucīgi uz šī uzņēmuma reklāmām.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1324153
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register