Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:587920
 
Evaluation:
Published: 30.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  AVON vēsture    4
  AVON pasaulē    5
  AVON Latvija    6
  AVON vīzija un misija    7
  AVON vērtības un principi    8
  AVON organizatoriskā struktūra    9
  AVON produkcijas sortiments    10
  AVON konkurence    11
  AVON klientu apkalpošanas metodes    12
  Kā pareizi sagatavot katalogu, lai ieinteresētu klientu    14
  AVON tiešā pārdošana    15
  Veidi kā var iegādāties AVON produkciju    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Secinājumi
Izpētot to, kā AVON plāno produkcijas pārdošanu, var secināt, ka AVON Cosmetics ir konkurētspējīgs pasaules tirgū. Par to liecina spēja pastāvēt vairākus gadus nemitīgi attīstoties, paplašinoties un iekarojot arvien jaunus tirgus visā pasaulē.
AVON veiksmīgi izmanto tiešās tirdzniecības priekšrocības – piedāvāt klientiem ne tikai aplūkot preci, bet arī to pamēģināt un to novērtēt klientam brīvajā laikā savās mājās vai draugu pulkā.
Klientu apkalpošana ir augstā kvalitāte un AVON to panāk ar kvalitatīvu produktu ražošanu, AVON rūpējās par to lai viņu produkcija atbilstu visstingrākajam kvalitātes prasībām.
AVON piesaista savus klientus ar jauniem produktiem, dažādām atlaidēm un akcijām.
Lai, veicinātu AVON produkcijas pārdošanu tiek sagatavot konsultantu galvenais darba rīks – katalogs, AVON ir ļoti labs plāns kā sagatavot katalogu, lai piesaistītu klientu uzmanību un palielinātu produkcijas pārdošanu.

Priekšlikumi
 AVON vajadzētu veikt preces zīmola atpazīstamību, vairāk sponsorējot sabiedriskos pasākumus, tas kalpotu kā papildus reklāma un veicinātu interesi par savu produkciju.
 Palielināt uzmanību patstāvīgajiem klientiem – piedāvāt papildus atlaides, dāvanas, vai arī izveidot speciālu katalogu, kas ir domāts tikai labākajiem klientiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register