Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591767
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepakošanas materiālu raksturojums    4
2.  Iepakojuma finkcijas    6
3.  Gaļas izstrādājumu kūpinājumu iepakošana    7
3.1.  Gaļa un gaļas izstrādājumi    7
3.2.  Gaļas produktu kūpināšana    8
3.3.  Desu iepakošana    9
3.4.  Kolagēna ēdamie desu apvalki    11
3.5.  Kolagēna neēdamie desu apvalki    13
3.6.  Kolagēna plēve    15
3.7.  Apvalki žāvētām desām    18
3.8.  Termosarukuma maisiņi    19
3.9.  Tīkliņi gaļas kūpinājumu iepakošanai    21
4.  Iekārtas produktu iepakošanai    22
4.1.  Pildspiedes    23
4.2.  Dūmu ģenerators    25
4.3.  Klipsators    26
4.4.  Automātiskās iepakošanas iekārtas    27
4.4.1.  Termofermējošās iekārtas    28
4.4.2.  Iepakošana formās    30
5.  Papildiekārtas    31
5.1.  Polimēru kastes    31
5.2.  Polimēru paletes    33
5.3.  Ratiņi    34
6.  Svītrkods    35
7.  Etiķetes un to veidi    37
7.1.  Etiķešu drukātājs    39
8.  Brendi    41
  Secinājumi    44
  Izmantotā literatūra    45
Extract

Zīmols ir vārds, termins, zīme, simbols, to dizains un dažādas kombinācijas, veidojot preces identitāti vai pakalpojumu kopumu, kas atšķirtu preci vai pakalpojumu no pārējiem. Zīmols ir komunikācijas veids starp produktu pārdēvēju un pircēju, kas palīdz diferencēt konkrētu produktu no konkurentu produktiem. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēka prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties. Zīmoli ieņem savu tirgus segmentu ar pozicionēšanas starpniecību. Zīmola vadīšana un pozicionēšana ir sarežģīts process, kuru vajadzētu veikt visiem uzņēmumiem.

Brenda būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo brendu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to brenda veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.

Brenda ietekme uz pārdošanu:
Ja kāds izdzird pozitīvas atsauksmes par produktu vai pakalpojumu bez brenda nosaukuma, viņš atcerēsies stāstu, bet drīz vien aizmirsīs, par ko tas ir bijis. Līdz ar to, verbālā komunikācijā brends palīdz cilvēkiem saistīt pozitīvās emocijas ar šo firmas zīmi.
Prezentējot produktu ar brendu, nav jāstāsta, kas tu esi, kāpēc tavu produktu pirkt, cik kompetents tu esi. Līdz ar to var apgalvot: lai pārdotu brendu, ir vajadzīgs mazāk laika un izmaksu.

Secinājumi
Šajā kursa darbā es apskatīju gaļas izstrādājumu iepakošanas veidus, tas ir, kūpinātu desu iepakošanas materiāliem, to priekšrocībām un trūkumiem. Apskatīju arī populārākos Latvijas uzņēmu piedāvāto gaļas izstrādājumu produkciju un to brendus un etiķešu dažādību, salīdzinot ar citiem uzņēmumiem. Guvu arī vispārēju priekšstatu par iekārtām, uz kādiem principiem tās darbojas un uzzināju kādas tik funkcijas spēj paveikt iekārtas un cik dažādas tās ir! Iepakojums ir svarīga pārtikas rūpniecības sastāvdaļa, kas garantē pārtikas produktu drošību, informē patērētāju par produktu, kā arī rada iespēju transportēt. Iepakojums ir dinamisks un nemitīgi mainīgs. Aizvien pasaulē tiek izgatavoti jauni iepakojuma veidi, kuri pastiprināti pasargā pārtikas produktu gan no bojāšanās, gan no apkārtējās vides kaitīgās ietekmes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register