Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593837
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vienlaikus ar visām Šīm izmaiņām valdība un prese aizvien rūpīgāk kontrolē sa¬biedrisko lietu speciālistu darbību, bet likumi un noteikumi pastāvīgi mainās, īsi sakot, sabiedrisko lietu speciālista darbs kļūst aizvien sa¬režģītāks.
Par sabiedrisko attiecību veidošanu ir atbildīgs arī katrs uzņēmuma darbinieks, kurš saskaras ar cilvēkiem ārpus uzņēmuma. Īpaši tas attiecas uz darbiniekiem, kas tieši sadarbojas ar uzņēmuma klientiem vai sadarbības partneriem. Pareiza sabiedrisko attiecību taktika sākas ar to, ka darbiniekos tiek radīts pozitīvs priekšstats par savu uzņēmumu.3
Šim nolūkam uzņēmumi izmanto dažādu preses pārstāvju palīdzību, sponsorēšanu, uzņēmuma vadītāju piedalīšanos sabiedriskajā dzīvē, uzstāšanos televīzijā, lobismu (draudzīgas attiecības ar likumdošanas un valdības pārstāvjiem), semināru organizēšanu savā firmā utt. Publicitāte ir netiešā reklāma, kas veido uzņēmumam labvēlīgas sabiedriskās attiecības. Tā ir bezmaksas reklāma. Informācijai par uzņēmumu vai preci, kas sniegta zinu veidā, cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1308407
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register