Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596228
 
Evaluation:
Published: 04.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Autors saprot to ka reklāmām ir jābūt vizuāli pievilcīgām, bet tajā pat laikā ir jāsniedz kāda doma, lai patērētājs spētu uztvert domu ko šis uzņēmums ir vēlējies pateikt. Autors arī pamanīja ka uzņēmumi bieži mēģina piesaistīt patērētāju uzmanību ar nestandarta vizuāliem materiāliem. Bieži tie ir vizuāli pievilcīgi, bet var gadīties ka dažkārt tie ir atbaidoši un liek patērētājam novērsties. Efektīvāk reklāmas ir nepārbāzt ar lielu teksta apjomu, ja vienīgi tā nav reklāma žurnālā, vai kā izdales materiāls uz ielas. Bet vides reklāmās, jāmēģina izvietot pēc iespējas acīm pievilcīgākas reklāmas. Reklāmas augšpusē ir jāizvieto vizuāls materiāls un apakšpusē teksts, ja tāds ir nepieciešams. Kā arī dažkārt ir jāuzdrošinās izveidot drosmīgu reklāmu (Dove), bet normas robežās neizveidojot atbaidošu reklāmu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1368969
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register