Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597663
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai izstrādātu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas metodes, speciālistiem sākotnēji ir jāizpēta esošās reklāmas efektivitāte. Pavisam pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi:
Komunikatīvā efektivitāte, tā parāda cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai to noskaidrotu nepieciešams veikt aptauju, kurai vajadzētu noskaidrot atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
vai pircējs atceras konkrētā produkta reklāmu (pēc ilgāka laika, kopš reklāma parādījusies)
vai pircējs vispār ievērojis konkrēto reklāmu (pēc nesenas reklāmas parādīšanās)
vai pircējs ir informēts par konkrētā produkta īpašībām
vai pircējs ir informēts par konkrēto uzņēmumu, kas produktu piedāvā
vai vispār uztvēra reklāmu un ar ko tā asociējās.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register