Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600793
 
Evaluation:
Published: 18.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Integrētās mārketinga komunikācijas analīze    7
1.1.  Vispārējās komunikācijas programmas    8
1.2  Efektīva mārketinga komunikācijas izveide    9
1.2.1.  Mērķa auditorijas noteikšana    10
1.2.2.  Komunikācijas mērķu noteikšana    10
1.2.3.  Vēstījuma izveide    11
1.2.4.  Komunikācijas kanālu izveide    12
1.2.5.  Komunikācijas budžeta izveide    13
1.2.6.  Mēdiju miksa izvēle    13
12.7.  Rezultātu mērīšana    15
1.2.8.  Integrētās mārketinga komunikācijas procesa vadīšana    15
2.  Mārketinga komunikācijas komplekss    17
2.1.  Reklāma    18
2.2.  Sabiedriskās attiecības    20
2.3.  Personālā jeb tiešā pārdošana    21
2.4.  Pārdošanas stimulēšana    22
3.  Uzņēmuma SIA „Agande Finanses” apraksts    24
4.  Empīriskais pētījums    26
4.1.  Sekundārā datu analīze    26
4.2.  Intervija ar SIA „Agande Finanses” īpašnieci    29
5.  Secinājumi    31
6.  Priekšlikumi    32
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
8.  Pielikums    34
Extract

5. Secinājumi
1) Uzņēmums SIA „Agande Finanses” izmanto integrēto mārketinga komunikācijas piesaistes metodes, jo uzņēmums ievieto reklāmu avīzēs, dod atlaides, veic tiešo pārdošanu.
2) Izanalizējot SIA „Agande Finanses” veikto pētījumu 2008. gadā, autors secina, ka uzņēmums ļoti maz nodarbojas ar klientu piesaisti, jo 71% no jaunajiem klientiem nemaz nav zinājuši par SIA „Agande Finases” ievietotajām reklāmām avīzēs, internetā.
3) Uzņēmuma īpašniece ir sākusi domāt par to, lai uzņēmums būtu atpazīstamāks. Par to liecina uzņēmuma uzfilmētā informācijas reklāma kura ir parādīta televīzijas pārraidē „Brīvdienu ceļvedis”.
4) No ievietotās informācijas reklāmas televīzijā, uzņēmumam ir arī klienti ne tikai no Saldus rajona, bet gan arī no Rīgas, Kuldīgas, Auces.
5) Uzņēmuma vadītāja ļoti maz zina par klienta piesaistes metodēm līdz ar to nesekmē jauno klientu piesaisti uzņēmumam.

6. Priekšlikumi
1) Uzņēmumam vajadzētu izmantot vēl kādu klientu mārketinga piesaistes metodes, kā piemēram, izveidot vides reklāmu Saldū, lai uzņēmums varētu paplašināties un cīnieties ar līdzīgiem konkurentiem.
2) Uzņēmumam vajadzētu paplašināt savus pakalpojumus vai sadarboties ar kādiem citiem uzņēmumiem, lai klienti, jaunie uzņēmēji, varētu saņemt komplekta pakalpojumus. Ja izveidotu šādas sadarbības jaunajiem klientiem nebūtu jāskraida no uzņēmumiem, kas veic tikai, piemēram, apdrošināšanu.
3) Uzņēmuma vajadzētu atvērt jaunas filiāles kādās citās pilsētās, kur varētu paplašināties un iegūt vairāk jaunu klientu un līdz ar to palielināt uzņēmuma ienākumus. Filiāli vajadzētu atvērt Kuldīgā, jo no tās pilsētas ļoti daudz uzņēmumi brauc kārtot grāmatvedības pakalpojumus. Līdz ar filiāles izveidošanu piesaistīt ne tikai jau esošos klientus, bet arī daudzus citus klientus.
4) Vajadzētu izveidot kārtīgu reklāmu televīzijā, lai cilvēki zina, kas ir uzņēmums „Agande Finanses”, līdz ar reklāmas izveidi uzņēmums veidos sev atpazīstamību. Kad būs izveidota uzņēmuma atpazīstamība, nebūs jaunajiem klientiem jāstaigā un jāmeklē Saldū, Saldus rajonā, kur var sakārtot, piemēram, grāmatvedības pakalpojumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1237212
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register