Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603381
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sakarā ar to, ka reklāmas psiholoģija ir lietišķās psiholoģijas nozare, tai ir arī sava zinātniskā koncepcija.
Tieši dēļ sadrumstalotā, steidzīgā dzīves ritmam, daudzas cilvēku reakcijas ir automātiskas. Tas attiecas uz reklāmas vēstījumos minēto apgalvojumu interpretāciju. Lai par kādu faktu pārliecinātos, ir nepieciešama personiska aktivitāte un ir jāpatērē laiks. Gan ekonomiski, gan arī laika ziņā biezi vien ir izdevīgak interesējošo faktu uzzināt no kāda, kas to jau ir pārbaudījis. Mūsdienās cilvēki īpaši tic zinātniski izpētītiem faktiem. Tomēr pašiem nodarboties ar zinātni, iedziļināties un zinātniski pārbaudīt vairumam šķiet neinteresanti un garlaicīgi. Zinātniski atklājumi var paplašināt cilvēku redzesloku, sniegt svarīgus paskaidrojumus, atrisināt daudzas problēmas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1117747
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register