Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603815
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Filmā parādīta arī veikala darbinieku loma preces noieta palielināšanā. Pircējam ne vienmēr ir pietiekamas zināšanas un viņu māc šaubas par to, kura prece būs vispiemērotākā tieši viņa vajadzībām un šajā brīdī ļoti liela nozīme ir pārdevējam, jo viņš tiek uztverts kā lietpratējs, viņš pārzina savu preci vislabāk. Tieši tādēļ ražotājiem jāpanāk, lai pēc iespējas vairāk pārdevēju atzītu tieši viņu preci par vislabāko visos aspektos, tieši viņu, nevis konkurējošo uzņēmumu, prece tiktu ieteikta veikala apmeklētājiem. “Vienmēr ir cilvēki, no kuriem citi gaida padomus vai informāciju un viņi kļūst par starpniekiem starp izplatītāju un galējo pircēju.”
Kopumā filma bija interesanta jo lielākoties tika pievērsta uzmanība tai mārketinga sastāvdaļai par kuru parasti daudz nerunā. Tai pat laikā tika parādītas lietas ar kurām cilvēki saskaras dienu dienā. Slēptais mārketings cenšas iedarboties uz cilvēku psiholoģiju, tomēr tā izmantošana nav zādzība, cilvēks pats izdara izvēli izdot savu naudu vai ietaupīt. Tādēļ neuzskatu, ka tas būtu nosodāms, kā, iespējams, bija pateikts filmā (slēptais mārketings iznīcināja ģimeni) un neuzskatu, ka tas būtu aizliedzams.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register