Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608469
 
Evaluation:
Published: 20.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Lāči”    4
2.  Zīmolvedības veidi un metodes    6
2.1.  Zīmolvedības process    6
2.2.  Zīmola vērtības veidošana un tās palielināšanas modeļi    12
  Brand Asset Valuator    12
  D.A. Ākera modelis    13
3.  Zīmolvedības metožu izmantošana uzņēmumā „Lāči”    16
3.1.  Zīmolvedības process    16
3.2.  Brand Asset Valuator    18
3.3.  D.Ākera modelis    19
3.4.  Secinājumi par zīmolvedību un izmantotajām metodēm    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmumu „Lāči” dibinājis Normunds Skauģis 1993. gadā, uzreiz izveidojot arī zīmolu „Lāči”.
2. Uzņēmums pašlaik piedāvā vairāk kā 15 dažādus maizes veidus, apmēram 100 dažādus konditorejas izstrādājumus un arī 3 veidu zaptes, vītinātu lielopa gaļu.
3. Zīmols „Lāči” tiek saistīts ar augstu kvalitāti, dabiskām izejvielām, roku darbu un mīlestību, kas tiek ielikta katrā no izveidotajiem produktiem.
4. Zīmolam ir parādījušies nopietni konkurenti „Ķelmēni” un „Liepkalni’’, kas piedāvā tik pat augstu kvalitāti, bet par zemāku cenu.
5. Zīmols „Lāči” ir atpazīstamākajs un populārākais Latvijā starp visiem maizes ražotājiem, lielākoties pateicoties tam, ka pastāv 18 gadus un vienotajam imidžam, kurš ir izveidojies cilvēku prātos, un iemieso kvalitāti, roku darbu un seno latviešu tradīciju celšanu godā.
6. Zīmola mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 30 līdz 60 gadiem, kam ir pastāvīgs darbs un stabili ienākumi, vairāk pievērš uzmanību tam, ko ēd, spēj novērtēt augstas kvalitātes preci, kaut arī par to attiecīgi ir jāmaksā vairāk.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumam jāvērš lielāka uzmanība uz eksportu, uzsverot savu produktu dabisko izcelsmi, veselīgumu.
2. Lielākais šķērslis pieprasījumam ir augstās cenas, tādēļ ir jāvērš lielāka uzmanība reklamējot tā brīžā piedāvātās atlaides uzņēmuma veikalos, tādējādi ieinteresējot vairāk potenciālos pircējos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1327781
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register